1
Vraag
2
Reacties
marjoleindeb

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen na update

Kan sinds de laatste update programma dat al loopt niet meer vanaf begin kijken en geen reminder voor latere programma's instellen. Meer mensen met dit probleem?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Goedemorgen @majoleindeb, welkom nog hier op de Ziggo Community 🙂

 

De functionaliteit om een herinnering/reminder in te stellen is komen te vervallen met de laatste update, helaas. Met Ziggo GO moet je echter nog wel een programma dat al loopt vanaf het begin kunnen starten. Ik weet niet precies waar in Ziggo GO je dit probeert, maar soms is er een 'long press' (ook wel press and hold genoemd) nodig om deze optie naar voren te krijgen. Je dient dan op het programma te klikken en wat langer ingedrukt te houden. Vervolgens moet je vanaf het begin kunnen starten! 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

Is dat met een mediabox of met Ziggo Go TV of met de Ziggo Go app?

Vlegel69

Level 3
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik kan in de app of via internet geen afleveringen meer terug kijken

Ook ben ik erachter dat ziggo bij nieuwe abonnementen  (internet start) zegt dat je 2 dagen terug kunt kijken, dat was cq is toch 7 dagen?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

Dat weet ik niet, ik heb dat abonnement nooit gehad.

Hopelijk komt er snel iemand langs die weet hoe dat in elkaar zat / zit.

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Over de update van Ziggo GO - Ziggo Community

 

Wat merk ik van deze update?

  • De reminder functie vind je niet meer terug in Ziggo GO. Uiteraard blijft deze optie wel bestaan op je mediabox.

 

 

Vlegel69

Level 3
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb het gevonden:

de TV gids in ziggo go werkt niet als je verder dan vandaag wilt terug kijken

wat wel werkt is met de zoekfunctie de naam van het programma in te voeren, dan komen de programma's naar voren en dan kun je wel kijken

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Goedemorgen @majoleindeb, welkom nog hier op de Ziggo Community 🙂

 

De functionaliteit om een herinnering/reminder in te stellen is komen te vervallen met de laatste update, helaas. Met Ziggo GO moet je echter nog wel een programma dat al loopt vanaf het begin kunnen starten. Ik weet niet precies waar in Ziggo GO je dit probeert, maar soms is er een 'long press' (ook wel press and hold genoemd) nodig om deze optie naar voren te krijgen. Je dient dan op het programma te klikken en wat langer ingedrukt te houden. Vervolgens moet je vanaf het begin kunnen starten! 

marjoleindeb
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank voor je reactie, het werkt!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic