Hallo,
Sinds de upgrade van Mediabox XL gisteren kan ik de volgende dingen niet meer:
1. Je kunt geen extra tijd meer bijvoegen bij een opname. Bijvoorbeeld op Belgische zenders beginnen programma's vaker veel te laat.
2. Je kunt een heel seizoen instellen. Maar op de commerciële zenders wordt een programma vaker herhaald. Sinds de upgrade worden sommige delen vaker opgenomen op diverse tijden.
Voor de upgrade kon je deze herhalingen op de voorhand al verwijderen. En nu niet meer.
Oplossing??
Alvast bedankt,
Maurice
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
1. Dat is *** ik neem meestal het volgende programma ook op.
2. Nog niet.
Hallo Bert,
Dat is eigenlijk niet normaal dat een Upgrade mogelijkheden verminderd.
Je kunt zeker volgende programma opnemen...kost wel gewoon extra stroom.
ik hoop dat ze wat voor mijn 2 opmerkingen iets vinden.
Van mij had alles bij oude mogen blijven. het werkte allemaal prima.
Het kost geen stroom, want alles wordt in de cloud bewaard voor je.
Hi @MMajax! Wat ontzettend zuur dat je nu deze problemen ervaart na de update. Fijn dat @Bert je al een antwoord heeft gestuurd. Je zou inderdaad altijd het programma erna nog kunnen opnemen, zodat je niks mist, maar dit zou redelijk gelijk moeten lopen met de TV gids.
Voor serie linking is het altijd wel duidelijk welke programma's dubbel zijn, dit kan niet verwijderd worden, zoals je aangeeft.
Hallo Maud,
Is toch eigenlijk niet normaal dat ik nu 2 programma's moet opnemen op 1 compleet te hebben.
Tevens is het ook heel raar dat ik individuele afleveringen niet kan verwijderen bij instellen van opnemen serie. Sommige afleveringen wordt 3/4 keer per week uitgezonden door een zender. En dan heb idee aflevering dus 3/4 bewaard.
Deze dingen waren geen probleem voor de upgrade.
Wordt er door Ziggo nog naar deze klachten gekeken? Hebben jullie al meer klachten heirover ontvangen?
Groeten,
Maurice
1. Je kunt geen extra tijd meer bijvoegen bij een opname. Bijvoorbeeld op Belgische zenders beginnen programma's vaker veel te laat.
helaas is dat niet mogelijk doordat de opnames niet individueel woorden opgenomen maar van alle zender de programma in tijd blokken op de servers van ziggo woorden opgeslagen zodra jij een opname instelt word die gekoppeld aan je klantnummer en deel je eigelijk die opname van dat programma met mede klanten
Ook bij ons na upgrade van de box valt hij spontaan uit en is niet meer op te starten voor lange tijd. Blijft op welkom staan en reageert nergens meer op.
Zelfs na een harde return ( uit -aan) is het soms dat de box weer reageert.
We snappen inderdaad dat dit niet ideaal is en monitoren uiteraard zo veel mogelijk.
Los van de upgrade hebben we in elk geval sindskort ook een nieuwe leverancier van programma informatie.
Deze nieuwe samenwerking wordt uiteraard ook geëvalueerd, het beste is als de gids precies overeenkomt met hoe het daadwerkelijk wordt uitgezonden.
Goedemiddag @allard nicolai,
Welkom op de Community!
Goed dat je dit topic hebt gevonden, al lijken de problemen niet op problemen met opnames te slaan.
Wel erg naar dat de box ineens spontaan niet meer reageert en uitvalt. Dat is natuurlijk niet goed.
Kun je je profiel eens aanvullen met je huisnummer?
En ook een foto delen van hoe de box is aangesloten?
Dan kijken we graag mee!
@Erik P schreef:
Deze nieuwe samenwerking wordt uiteraard ook geëvalueerd, het beste is als de gids precies overeenkomt met hoe het daadwerkelijk wordt uitgezonden.
Het ligt niet aan de Belgische gids of de Ziggo gids, zolang als België TV heeft, lopen ze meer uit dan dat ze op tijd zijn, Brabant heeft zijn kwartiertje, België heeft zijn half uurtje.
Eerder had ik met een videorecorder of met een HDD recorder altijd minstens een uitloop van een half uur ingesteld op de Belze zenders en met een beetje pech was dat al niet lang genoeg.
De enige manier om alles van de Belze zenders op te vangen is een standaard uitloop van een uur, met een beetje geluk.
Ik deel je ervaringen helaas. Ben zelf tot nu toe ook nog niet heel erg enthousiast over 'mogelijkheden' van na de upgrade.... 😕
Het is ook belachelijk. Die hele upgrade is een enorme achteruitgang, op meerdere fronten. Probeer maar eens snel te skippen door opnames. Onmogelijk. Elke skip duurt drie seconden. Onaanvaardbaar! En het enige dat Ziggo kan zeggen is wat ze altijd zegt als ze ervan af wil zijn: betere Kabels! En non-argument, dat te pas en te onpas wordt gehanteerd.
@Tom999 Heeft zijn eigen topic hierover, maar het is nog helemaal duidelijk hoe zijn aansluitingen zijn, terwijl dit wel gevraagd is in zijn topic.
Dus het is nog afwachten waar het fout gaat.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.