Marco058

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen met synchroon lopen geluid na update 4.31

Helaas loopt bij mij het geluid niet meer synchroon! Nooit problemen gehad met mijn Horizon mediabox en Bose audio. Met de oude software kon je vertraging instellen, met de nieuwe software is dit niet meer mogelijk! Al contact gehad met ziggo maar kreeg meteen te horen dat dit buiten hun service valt en dus mijn eigen probleem is! Voor de update kon je de mediabox en audiobox aanzetten om radio te luisteren, nu gaat het via radio app dus moet de tv eerst aangezet worden om de zender te selecteren! Het is er helaas niet beter op geworden na de update...

1 Reactie 1
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemiddag @Marco058,

Welkom op de Community!
Wat naar dat je tevreden bent over de update, al kan ik mij voorstellen dat het behoorlijk irritant is als het geluid en beeld niet synchroon lopen.
Goed dat je daarom hier een topic over start.

Ondanks de opmerking over buiten service is dit wel degelijk iets dat we onderzoek hebben.
Sterker nog we ontvangen graag voorbeelden om dit te kunnen oplossen in een volgende update.
Kun je daarom de volgende vragen beantwoorden? Dan zetten we dit graag door naar de afdeling die dit in onderzoek heeft:

Waar is het beeld / geluid out of sync? 
Hoeveel is het beeld-geluid ongeveer out of sync?: 
Is het probleem altijd aanwezig?: 
Dolby instelling (ingeschakeld of uitgeschakeld?): 
Hoe ontstond het probleem?
Welke stappen doorliep je voor het probleem voorkwam? 
Lost tijdelijk pauzeren het issue op:
Merk + Type TV: 
Aangesloten op tv of audio apparatuur: 
in dien van toepassing: 
Merk + Type audio apparatuur: 
Hoe verbonden: (hdmi / optisch etc)
Maakt het verschil als het geluid alleen uit de tv komt?

Uitgelicht topic