1
Vraag
2
Reacties
JvanGa

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Problemen met pauzeren, door- en terugspoelen Next Mini

Na de vele storingen van de afgelopen weken, lijkt mijn Next mini het weer goed te doen. Ik kan alleen opeens niet meer (goed) pauzeren en spoelen. Als ik live tv kijk en op pauze druk, pauzeert deze 1-50 seconden om daarna gewoon weer automatisch op ‘play’ te gaan. Ook kan ik niet verder dan 50 sec terugspoelen. Volgens mij zou je tot 30 minuten moeten kunnen pauzeren waarna hij automatisch weer gaat afspelen. Bij het terugkijken via tv&replay heb ik hier overigens geen last van, dus er zijn alleen problemen met live tv.


Mijn next mini zit met een kabel vast aan mijn modem, mijn internetsnelheid is prima en ik heb de Next mini al een paar minuten van de stroom afgehaald. Gister met een medewerker gechat die Ei dat het binnen 24 uur opgelost zou worden, maar dat is dus nog niet gelukt.

 

Iemand anders ook last van deze storing? Of heeft er iemand een oplossing?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Harold

Level 9
  • 299Posts
  • 20Oplossingen
  • 58Likes

Er is momenteel een beperking waardoor je maar 1 minuut kan pauzeren/terugspoelen tijdens live TV. In andere topics is door moderators aangegeven dat deze instelling tijdelijk beperkt is tijdens het optreden van de eerdere storing. Deze instelling wordt binnenkort weer teruggezet naar de oorspronkelijke instelling,

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21924Likes

Ik zie verder geen meldingen.

Dat lijkt het op een signaalprobleem.

 

Om je binnenkomend en uitgaand signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

rnijs70

Level 3
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hier idem problemen na de upgrade van afgelopen week, pauzeren niet meer mogelijk of voor slechts 2-3 seconden. Ook terugspoelen gaat slechts terug tot 30-50 seconden.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21924Likes

@rnijs70 Zie mijn eerdere bericht met vragen boven je bericht.

Harold

Level 9
  • 299Posts
  • 20Oplossingen
  • 58Likes

Er is momenteel een beperking waardoor je maar 1 minuut kan pauzeren/terugspoelen tijdens live TV. In andere topics is door moderators aangegeven dat deze instelling tijdelijk beperkt is tijdens het optreden van de eerdere storing. Deze instelling wordt binnenkort weer teruggezet naar de oorspronkelijke instelling,

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic