1
Vraag
2
Reageer en help mee
RuudVanTongeren

Level 3
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Problemen met ondertiteling

Hoewel ik op het forum hier meer meldingen zie en dan zelfs in 2019 al staat vermeld dat Ziggo er mee bezig is hebben wij nog steeds problemen met de ondertiteling. Soms werkt het helemaal niet of loopt het ver achter. Enig idee wanneer dit opgelost kan zijn want met het uitschakelen van pagina 888 na de grote software update hebben wij geen andere opties meer en wordt het voor ons moeilijk om nederlandstalige programma's te volgen

7 Reacties 7
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Het is inderdaad vervelend dat pagina 888 vele zenders aan het verdwijnen is, enige wat hier tegen te doen is is de ondertiteling aanzetten op de Media Box door naar Homeknop of Menu, dan naar tandwiel op rechtss en vervolgens Profielen daar kan je de Ondertiteling aan zetten, en de Gesproken Ondertiteling aan, weet niet welke afstandsbediening u heeft. Als u die met toetsenbord heeft kan deze gratis worden omgeruild.

 

Mocht u deze afstandsbediening hebben, dan kan u (nummer ) op de kanalen gebruiken en dan komt er een Info scherm met de 3 puntjes en dan kunt u ook de ondertiteling aanzetten. Als u nog de oude Media Box XL AB heeft, dan hoor ik het graag, want dan laat ik hem voor u omruilen.

 

 

Schermafbeelding 2020-10-24 om 09.17.47.png

 

 

RuudVanTongeren
Topicstarter
Level 3
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Dank voor uw reactie maar ik gebruik al de door u beschreven optie en dat gaat ook best goed maar het is heel vervelend dat het niet altijd werkt zoals ik al beschreef. Omdat het niet goed werkt verlang ik weer terug naar 888 maar als de Ziggo optie altijd goed zou werken zou dat prima zijn

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Ik ga even een navraag doen bij een medewerker die dit soorten behandeld, misschien kan hij iets meer vertellen.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hallo @RuudVanTongeren

Wat vervelend dat je problemen ervaart met de ondertiteling. Er zijn inderdaad een aantal problemen bekend, maar het is natuurlijk de vraag of jij last hebt van deze problemen of dat je iets anders ervaart. Kun je uitleggen wat je precies ervaart? 
Ervaar je het bij bepaalde zenders of programma's?
Werkt het niet of valt het weg? 

grasker

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik ook, heel irritant!

 

RuudVanTongeren
Topicstarter
Level 3
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hallo,

 

Het zijn vooral de commerciële zenders. Niet speciaal bij een bepaald programma. Het zijn wel altijd opnames. Bij live weet ik het niet. De klacht is dat het helemaal niet werkt, gedurende het programma ineens uitvalt maar soms ook zomaar weer terugkomt.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

@RuudVanTongeren en @grasker, goed dat jullie een berichtje sturen. 
Heb je de mediabox al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen bijvoorbeeld? Deze stappen kun je doorlopen voor de ondertiteling.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic