Wij hebben sinds 2 dagen de nieuwe Mediabox Next in gebruik en ondervinden daarmee 2 problemen
waarmee Ziggo ons niet kan helpen.
Het 1e probleem is dat tijdens het afkijken van opgenomen programma's het afspelen stopt met de
mededeling "Oeps, de internetverbinding is verbroken". Dit gebeurt diverse malen en bij diverse programma's.
Pogramma dan opnieuw opstarten en maar hopen dat het programma afgekeken kan worden zonder
diverse onderbrekingen.
Wij hebben een Sony Bravia SmartTV en een Sony soundbar, omdat bij de Bravia de luidspeakers aan de achterkant van de TV zitten en het geluid daardoor erg slecht is.
Een koppeling van de soundbar met de Mediabox Next lukt niet omdat de box het typenummer van de soundbar niet hekent. Het gevolg is dat tijdens het TV kijken het geluid afwisselend uit de soundbar en uit de TV komt, dit wijzigen gebeurt om de paar minuten. Er verschijnt op de TV de mededeling "communicätiefout".
We hebben geprobeerd de "oude" Mediabox XL weer te activeren, maar Ziggo zegt dat die gedeactiveerd is en niet meer geactiveerd kan worden.
Ik hoop dat iemand uit de community kan vertellen wat wij kunnen doen om weer met plezier TV te kunnen kijken, want wij weten geen oplossing meer.