1
Vraag
2
Reacties
S C H E F

Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Problemen met extra mediabox next

Ik heb problemen met de extra mediabox next op mijn slaapkamer. Ik zet de box altijd ‘s nachts uit ivm geluid. Tot vandaag nooit problemen gehad met deze box. Kon hem elke ochtend aanzetten middels de schakelaar achter op het kastje. Vandaag is het een ander verhaal. De mediabox start op met welkomsscherm en ik krijg vervolgens een afbeelding op mijn tv te zien van een kastje met een pijltje daarboven. Ondertussen begint het oranje balkje op mijn box te knipperen, op een gegeven moment zie ik een klein rood lampje links van het oranje balkje rood worden. Daarna wordt het balkje rood en start het geheel opnieuw op. Weer welkomscherm, weer knipperen en afbeelding van kastje met pijltje daarboven op mijn tv. Ik heb de stroom en de kabels van de box gehaald en gewacht. Vervolgens opnieuw de boel aangesloten en aangezet. Zelfde verhaal weer. Het wifi signaal is sterk in mijn slaapkamer, heb gewoon internet op mijn ipad en apple tv kastje werkt ook prima. Wie weet raad? Bedankt

 

Afbeelding moet gekanteld zijn.Afbeelding moet gekanteld zijn.E1B0BE0F-DD01-46D4-8E42-1586D0EE493E.jpeg

2 Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56501Posts
  • 3721Oplossingen
  • 13538Likes

 

Dat symbool betekent dat de Next geforceerd de nieuwe update ophaalt en de rode pijltjes betekent dat de Next geen internet verbinding heeft.

Nu krijgt de next waarschijnlijk geen wifi verbinding meer.

Plaats tussen het modem of een router en de Next een netwerkkabel en laat de Next de update ophalen.

Bekijk in context

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56501Posts
  • 3721Oplossingen
  • 13538Likes

Kun je deze Next mogelijk beneden aansluiten?

Dat is makkelijker.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56501Posts
  • 3721Oplossingen
  • 13538Likes

 

Dat symbool betekent dat de Next geforceerd de nieuwe update ophaalt en de rode pijltjes betekent dat de Next geen internet verbinding heeft.

Nu krijgt de next waarschijnlijk geen wifi verbinding meer.

Plaats tussen het modem of een router en de Next een netwerkkabel en laat de Next de update ophalen.

S C H E F
topicstarter
Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank je Bert, had al zo’n vermoeden dat het om een mislukte update ging. Had ziggo al gebeld vandaag, echter wist de medewerker niet wat het kon zijn. Heb helaas geen netwerkkabel in mijn slaapkamer. Tot nu toe ging het goed met wifi. Het is een aardig eind van mijn slaapkamer naar de meterkast waar de modem staat. (twee verdiepingen). 

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56501Posts
  • 3721Oplossingen
  • 13538Likes

Kun je deze Next mogelijk beneden aansluiten?

Dat is makkelijker.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 2576Posts
  • 311Oplossingen
  • 645Likes

Goedemiddag @ S C H E F

 

We hebben al even niets meer van je gehoord. Hoe staat het ervoor?

S C H E F
topicstarter
Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank voor de reacties. Was nog niet in de gelegenheid geweest om te reageren. Het probleem is opgelost

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Alles over de Next Mini

Hier ontdek je alles over de Next Mini. Voor jou hebben we alle onderwerpen op een rijtje gezet, van stembesturing tot aan het stroomverbruik. De afstandsbediening met Voice Control Hoe maak je handig...

Geplaatst in Tips van Ziggo