1
Vraag
2
Reacties
S C H E F

Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Problemen met extra mediabox next

Ik heb problemen met de extra mediabox next op mijn slaapkamer. Ik zet de box altijd ‘s nachts uit ivm geluid. Tot vandaag nooit problemen gehad met deze box. Kon hem elke ochtend aanzetten middels de schakelaar achter op het kastje. Vandaag is het een ander verhaal. De mediabox start op met welkomsscherm en ik krijg vervolgens een afbeelding op mijn tv te zien van een kastje met een pijltje daarboven. Ondertussen begint het oranje balkje op mijn box te knipperen, op een gegeven moment zie ik een klein rood lampje links van het oranje balkje rood worden. Daarna wordt het balkje rood en start het geheel opnieuw op. Weer welkomscherm, weer knipperen en afbeelding van kastje met pijltje daarboven op mijn tv. Ik heb de stroom en de kabels van de box gehaald en gewacht. Vervolgens opnieuw de boel aangesloten en aangezet. Zelfde verhaal weer. Het wifi signaal is sterk in mijn slaapkamer, heb gewoon internet op mijn ipad en apple tv kastje werkt ook prima. Wie weet raad? Bedankt

 

Afbeelding moet gekanteld zijn.Afbeelding moet gekanteld zijn.E1B0BE0F-DD01-46D4-8E42-1586D0EE493E.jpeg

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

 

Dat symbool betekent dat de Next geforceerd de nieuwe update ophaalt en de rode pijltjes betekent dat de Next geen internet verbinding heeft.

Nu krijgt de next waarschijnlijk geen wifi verbinding meer.

Plaats tussen het modem of een router en de Next een netwerkkabel en laat de Next de update ophalen.

Bekijk in context

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Kun je deze Next mogelijk beneden aansluiten?

Dat is makkelijker.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

 

Dat symbool betekent dat de Next geforceerd de nieuwe update ophaalt en de rode pijltjes betekent dat de Next geen internet verbinding heeft.

Nu krijgt de next waarschijnlijk geen wifi verbinding meer.

Plaats tussen het modem of een router en de Next een netwerkkabel en laat de Next de update ophalen.

S C H E F
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Dank je Bert, had al zo’n vermoeden dat het om een mislukte update ging. Had ziggo al gebeld vandaag, echter wist de medewerker niet wat het kon zijn. Heb helaas geen netwerkkabel in mijn slaapkamer. Tot nu toe ging het goed met wifi. Het is een aardig eind van mijn slaapkamer naar de meterkast waar de modem staat. (twee verdiepingen). 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Kun je deze Next mogelijk beneden aansluiten?

Dat is makkelijker.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5791Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Goedemiddag @ S C H E F

 

We hebben al even niets meer van je gehoord. Hoe staat het ervoor?

S C H E F
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Dank voor de reacties. Was nog niet in de gelegenheid geweest om te reageren. Het probleem is opgelost

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic