Hoi.
Wij zijn bezig om van analoge radio naar digitale radio te gaan. Daar hebben we dit product voor gekocht. Deze is binnen gekomen zonder de adapter die je tussen de coax kabel en de ontvanger plaatst... Toch heb ik het zonder geprobeerd en dat lukte in eerste instantie wel, we hadden zenders. Dit was een tijdelijke constructie en dus weer losgehaald. Paar uur later dezelfde stappen gedaan. En nu krijg ik elke keer "geen signaal" bij het zoeken van zenders. Ik heb alles al geprobeerd qua kabels en splitters dus daar ligt het probleem denk ik niet. Ook meerdere keren reset etc.
iemand enig idee wat het wel kan zijn? kan het zijn omdat die adapter mist?
Met vriendelijke groet.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ach, wat is dit nou toch weer. Is het nou zo moeilijk om een apparaat dat iets lijkt te mankeren om te ruilen? Kom op Ziggo! @Carlien jij kan er wellicht niets aan doen, maar kan je toch nog even je nek uitsteken voor @renevdleur ? Ook hij is een betalende klant...
Maar @renevdleur ik zie dat men wel een omruil wil den, maar dan moet de 'oude' eerst terug en moet je een nieuwe bestellen? Begrijp ik dat goed? Want dat s nog te den natuurlijk. Terug moet de 'oude' sowieso.
Ah dat meen je niet :-(! Wat irritant dat het niet simpelweg omgeruild kan worden. Ik heb het intern nog even nagevraagd of het echt niet op een makkelijkere manier kan maar het kan niet. Sorry! Ik hoop dat terugsturen en opnieuw bestellen misschien toch nog een optie is! Het komt op hetzelfde neer alleen is het wat een omweg.
Ach ja, waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.