Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
renevdleur
Level 4

Problemen met digitale radio

Hoi.

Wij zijn bezig om van analoge radio naar digitale radio te gaan. Daar hebben we dit product voor gekocht. Deze is binnen gekomen zonder de adapter die je tussen de coax kabel en de ontvanger plaatst... Toch heb ik het zonder geprobeerd en dat lukte in eerste instantie wel, we hadden zenders. Dit was een tijdelijke constructie en dus weer losgehaald. Paar uur later dezelfde stappen gedaan. En nu krijg ik elke keer "geen signaal" bij het zoeken van zenders. Ik heb alles al geprobeerd qua kabels en splitters dus daar ligt het probleem denk ik niet. Ook meerdere keren reset etc.

iemand enig idee wat het wel kan zijn? kan het zijn omdat die adapter mist?

Met vriendelijke groet.

0 Kudos
Oplossing
23 Reacties 23
Meldingen
Aan Uit
Willem-A1
Oud Community-lid

Ach, wat is dit nou toch weer. Is het nou zo moeilijk om een apparaat dat iets lijkt te mankeren om te ruilen? Kom op Ziggo! @Carlien jij kan er wellicht niets aan doen, maar kan je toch nog even je nek uitsteken voor @renevdleur ? Ook hij is een betalende klant...

0 Kudos
Willem-A1
Oud Community-lid

Maar @renevdleur ik zie dat men wel een omruil wil den, maar dan moet de 'oude' eerst terug en moet je een nieuwe bestellen? Begrijp ik dat goed? Want dat s nog te den natuurlijk. Terug moet de 'oude' sowieso. 

0 Kudos
Carlien
Community Moderator
Community Moderator

Ah dat meen je niet :-(! Wat irritant dat het niet simpelweg omgeruild kan worden. Ik heb het intern nog even nagevraagd of het echt niet op een makkelijkere manier kan maar het kan niet. Sorry! Ik hoop dat terugsturen en opnieuw bestellen misschien toch nog een optie is! Het komt op hetzelfde neer alleen is het wat een omweg. 

0 Kudos
Ga naar reactie
Willem-A1
Oud Community-lid

Ach ja, waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan...

0 Kudos