fonckerdelli

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen met Neflix, npo plus, hbo en opgenomen programma 's

Hai, sinds een paar dagen heb ik problemen met het gebruik van Neflix, npoplus, hbo, kijken naar opgenomen programma 's. Ik krijg hier verschillende foutcodes. Mediabox opnieuw opstarten heeft niet geholpen helaas 

3 Reacties 3
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Wat u beste kan doen is op de  :ab_hoofdmenu: Home Knop drukken  dan naar tandwiel :interface_go_instellingen: op rechts en vervolgens naar tabblad Systeem.

 

Onderaan staat Fabieksherstel, als u die uitvoert, pincode is 4 keer 0 0 0 0 dan krijgt de Media Box weer een verse software en hopelijk probleem dan verholpen.

 

Zo niet dan komt in afzienbare tijd een Ziggo medewerker langs en zal u verder helpen.

 

Zorgt u er wel voor dat uw gegevens compleet in uw profiel staan.

 

Vermeld graag postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen Ziggo Medewerkers gelijk de juiste gegevens erbij pakken en je sneller helpen als ze het topic benaderen
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21924Likes

Al deze zaken gaan via het modem.

Hoe is de Next aangesloten op het modem? Via WiFi of via een netwerkkabel?

 

Om je binnenkomend en uitgaand signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @fonckerdelli, welkom hier!

Super irritant dat je diverse problemen ervaart en om de oren wordt geslagen met foutcodes! Helaas hebben we je na bovenstaande tips en vragen niet meer teruggezien. Als we je nog kunnen helpen, dan horen we dat graag. Stuur je dan direct alle informatie op bovengenoemde vragen mee? 

Uitgelicht topic