kveltr

Level 4
  • 87Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Probleem next mini na recente update

Zijn er meer klanten met problemen na de recente software update van de next mini? 

Ik kan ineens geen tv meer kijken, WiFi zou te.traag zijn. Dit terwijl het voorheen vlekkeloos ging.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Heb je de Next mini al een keer 30 seconden van de stroom gehad?

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Heb je de Next mini al een keer 30 seconden van de stroom gehad?

Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

@kveltr  schreef:

Zijn er meer klanten met problemen na de recente software update van de next mini? 

Ik kan ineens geen tv meer kijken, WiFi zou te.traag zijn. Dit terwijl het voorheen vlekkeloos ging.


Wifi zou te traag zijn? Heb je dit van horen zeggen? Op welke manier ervaar je de vertraging?

youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes

@Pineapple  schreef:

@kveltr  schreef:

Zijn er meer klanten met problemen na de recente software update van de next mini? 

Ik kan ineens geen tv meer kijken, WiFi zou te.traag zijn. Dit terwijl het voorheen vlekkeloos ging.


Wifi zou te traag zijn? Heb je dit van horen zeggen? Op welke manier ervaar je de vertraging?


Ik denk dat de box dat zegt.

kveltr
Topicstarter
Level 4
  • 87Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Goeie tip die heeft geholpen!

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Na een update wil een apparaat, Next / Next mini / modem / enz. heel af en toe van slag af zijn.

1e stap is dan 30 seconden de stroom eraf.

Ziggo is op de hoogte en er wordt aan gewerkt om dit soort problemen te voorkomen.

Uitgelicht topic