Goedemorgen @Jdegraauw
Wat een ontzettende nare smaak heb jij overgehouden aan de verhuizing van je diensten.
Ik hoop dat de rest van de verhuizing wel goed is verlopen.
Het vervelende is, dat de situatie zoals die is verwerkt, al niet had gemogen. Wanneer je een bestaand abonnement hebt, verhuis je die mee. Dat is nu niet gebeurd, waardoor de e-mailaccounts etc. ook waren beëindigd.
Dit is met veel gedoe alsnog door onze collega's hersteld.
Het vervelende is, dat de oude CI+ kaarten koop varianten zijn. Na het beëindigen, is er geen mogelijkheid meer deze te heractiveren. Dat betekent dus eigenlijk dat je deze opties bent verloren en we dit niet kunnen herstellen.
Uiteraard vind ik dit enorm spijtig, hoe dit allemaal verlopen is.
Eventueel, zal je een extra CI+ kunnen bestellen a €2,- per maand met daarbij het voorstel dat wij deze kosten voor 1 jaar vergoeden ter compensatie voor het ongemak.
Ik hoor graag van je.