1
Vraag
2
Reageer en help mee
Tanzaniet

Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Probemen met Ziggo On Demand op tv.

Beste Paul (contactpersoon Ziggo). Een maand geleden heb ik via de community aangegeven dat ik problemen had met de ontvangst van Ziggo On Demand op mijn Samsung-tv. Naast een module in de tv met smartcard heb ik tevens een aansluiting van een mediabox met smartcard. Het probleem dat zich voordeed en doet is dat bij het activeren van de mediabox en het aanzetten van de tv Ziggo On Demand normaal opstart doch na enkele minuten gaat het beeld op zwart, krijg ik een foutmelding van ITV-135 en 'val ik terug'naar live-tv. De gewone tv ontvangst is prima (duidelijk beeld, geen storingen etcetera) Het gaat enkel om de ontvangst van Ziggo On Demand. ! Als de kwestie niet was opgelost  kon ik weer contact met je zoeken/een aanvullende reactie geven. Toen ik dit via de Community in een aanvullende reactie  wilde terugkoppelen naar jou was dit helaas niet (meer) mogelijk. Daarom probeer ik het maar op deze wijze.  

11 Reacties 11
anoniemforum

Level 18
Super Expert
  • 8856Posts
  • 556Oplossingen
  • 2177Likes

is de smartcard wel geactiveerd ?

Tanzaniet
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Dank voor reactie. Ja hoor, smartcard is geactiveerd.

anoniemforum

Level 18
Super Expert
  • 8856Posts
  • 556Oplossingen
  • 2177Likes

firmware up-to-date ?

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 2548Posts
  • 199Oplossingen
  • 833Likes

@Tanzaniet goed dat je dat opnieuw aan de bel trekt, wie weet komen we er zo achter wat er loos is.

Kan je nog iets met de laatste tip? Vrijwel alle smart- tv's hebben een eigen stappenplan voor het updaten van de software, dat is soms de boosdoener in deze. 

Ook ben ik even benieuwd of het eerder, dus met dezelfde module + tv opstelling, wel heeft gewerkt? Is er iets met je abonnement aangepast? Zou je daarnaast deze stappen eens willen uitvoeren en me dan delen waar je op uitkomt?

Bij voorbaat dank! 

Tanzaniet
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Hallo Jacob.

Thx. voor reactie. Het heeft heel even gewerkt met dezelfde module en tv opstelling. En toen viel het weer terug in de situatie met de ITV-135 foutcode. Ik ga de geadviseerde stappen nog eens uitvoeren en zal eea terugkoppelen. vrgr.

Tanzaniet
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Beste Jacob. Heb de geadviseerde stappen uitgevoerd. Echter, bij de aan de tv gekoppelde Humaxbox (waar zich (ook) een smartcard in bevindt (net als in de module van de tv) gebeurde er helemaal niets. Ondanks dat ik eea met de Humax afstandbediening heb uitgeprobeerd (op de rode knop drukken etc.etc.) Net of er geen verbinding is. Ook heb ik de smartcards van de module en die van de Humaxbox omgewisseld. Maakte geen verschil. De ITV-135 foutcode blijft terugkeren. Recent heb ik via een bekende exact eenzelfde CI+Module kunnen lenen als die welke zich in mijn tv bevindt; die heb ik uitgeprobeerd met mijn smartcard en daar kwam ook dezelfde  ITV-135 foutcode in beeld. Bij de plaatselijke winkel waar ik de tv heb gekocht heb ik het probleem voorgelegd en die adviseerde om Ziggo te benaderen en een nieuwe/moderne CI+ module aan te vragen. Ik weet niet of dat de oplossing is maar mogelijk zou die het probleem kunnen verhelpen. 

anoniemforum

Level 18
Super Expert
  • 8856Posts
  • 556Oplossingen
  • 2177Likes

hoe is de humax en tv zelf verbonden met internet wifi of bekabeld ?

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 4201Posts
  • 391Oplossingen
  • 1008Likes

Laten we eerst nog even de verbinding onder de loep nemen, @Tanzaniet, want die is ook belangrijk bij On Demand. Wil je antwoord geven op de vragen van @anoniemforum hierover? 

Tanzaniet
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Beste Rikst. Dank voor reactie. Heb gisteren de verbinding opnieuw geïnstalleerd. Tot op heden functioneert On Demand naar wens. Wil nog even aankijken of dit zo blijft. Oke? Mochten er zich alsnog storingen voordoen of foutcodes verschijnen dan zal ik dit laten weten bij bijvoorbeeld @anoniemforum (voor mij nog onbekend) vrgr Tanzaniet  

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 4201Posts
  • 391Oplossingen
  • 1008Likes

Bedankt voor je update @Tanzaniet en fijn dat het nu goed werkt. Prima, ik laat je topic even open staan, mocht het dan toch anders lopen dan kun je dat hier zeker laten weten en kijken we opnieuw mee!

Tanzaniet
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Hallo Rikst. Thx. Ik houd vinger aan de pols. vrgr. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic