1
Vraag
2
Reacties
marjok

Level 5
  • 51Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Power on problemen Mediabox Next

Sinds een paar dagen verschijnt er soms bij het aanzetten van de media box next de melding dat de box niet aanstaat op de tv. De enige manier om de box de power on cyclus goed te laten doorlopen is om deze met de knop op de achterkant uit/aan te zetten. Soms verschijnt het welkom scherm, gevolgd door even geduld a.u.b waarna de box zich weer uitschakelt. Na een paar keer herhalen gaat het wel goed, heeft  iemand hier een reden voor en een oplossing??

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
marjok
Topicstarter
Level 5
  • 51Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Ik heb er 2 weken geen probleem meer mee gehad, dus het mag als opgelost beschouwd worden denk ik.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een vreemde actie van de Next, komt niet bekend voor.

 

Vaak de oplossing bij vreemde acties van de next:

Haal de next 30 seconden van stroom.

Geen resultaat, gebruik de fabrieksinstellingen.

 

Geen resultaat, laat het hier weten.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Hey @marjok

Ik ben ontzettend benieuwd of de tips van Bert! voor de oplossing hebben gezorgd, laat je het ons weten? 

marjok
Topicstarter
Level 5
  • 51Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Ok heb de mediabox nu een keer via de tv aangezet, door met de ab van de tv op ok te klikken. Sinds die tijd is het niet meer voorgekomen, maar het is wel vaker een tijdje weg gebleven.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Alright, maar het begin is hoopgevend 🙂 Inmiddels zijn we ook een dikke twee weken verder, is het daadwerkelijk opgelost nu?

marjok
Topicstarter
Level 5
  • 51Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Ik heb er 2 weken geen probleem meer mee gehad, dus het mag als opgelost beschouwd worden denk ik.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Dat vermoed ik dan ook 🙂 Fijn dat het al zo lang goed gaat. Thanks voor de bevestiging hiervan!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic