Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Sinds een paar dagen verschijnt er soms bij het aanzetten van de media box next de melding dat de box niet aanstaat op de tv. De enige manier om de box de power on cyclus goed te laten doorlopen is om deze met de knop op de achterkant uit/aan te zetten. Soms verschijnt het welkom scherm, gevolgd door even geduld a.u.b waarna de box zich weer uitschakelt. Na een paar keer herhalen gaat het wel goed, heeft iemand hier een reden voor en een oplossing??
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb er 2 weken geen probleem meer mee gehad, dus het mag als opgelost beschouwd worden denk ik.
Een vreemde actie van de Next, komt niet bekend voor.
Vaak de oplossing bij vreemde acties van de next:
Haal de next 30 seconden van stroom.
Geen resultaat, gebruik de fabrieksinstellingen.
Geen resultaat, laat het hier weten.
Hey @marjok!
Ik ben ontzettend benieuwd of de tips van Bert! voor de oplossing hebben gezorgd, laat je het ons weten?
Ok heb de mediabox nu een keer via de tv aangezet, door met de ab van de tv op ok te klikken. Sinds die tijd is het niet meer voorgekomen, maar het is wel vaker een tijdje weg gebleven.
Alright, maar het begin is hoopgevend 🙂 Inmiddels zijn we ook een dikke twee weken verder, is het daadwerkelijk opgelost nu?
Ik heb er 2 weken geen probleem meer mee gehad, dus het mag als opgelost beschouwd worden denk ik.
Dat vermoed ik dan ook 🙂 Fijn dat het al zo lang goed gaat. Thanks voor de bevestiging hiervan!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...