1
Vraag
2
Reacties
mulder58

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes

Positieve ervaring Next Mini!

Ik heb geen vraag en geen antwoord, alleen een positieve reactie op de onlangs verkregen Next mini tv kastje, die mijn verouderde apparatuur moest vervangen.

 

Allereerst, het werkt snel, correct mits je goede verbindingen hebt. ( ik heb voor vaste kabel, is het meest stabiel)

Maar wat een gemak. Vooral bij het voetbal kijken tijdens het zogenaamde WK in Kattar. Wat een sof toernooi en dan is het wel makkelijk om het terugkijken via de Next te gebruiken, al was het alleen maar om op hoge snelheid door het wedstrijdverloop heen te kachelen, dan ook nog een groot voordeel dat je alle!!!!! reclame, onzin commentaren met warp snelheid over te slaan, alleen hierom ben ik zeer tevreden over de Next mini.

 

Dit werkt natuurlijk ook bij bepaalde zenders , hoewel niet allemaal maar er zijn wel degelijk trukjes om ook hier de meest hatelijke **bleep**reclame over te slaan. Wat een gemak en kijkplezier.

 

Dus aanschaffen die Next en haal die voordelen binnen

 

hahhhahahahha super

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Ook positieve geluiden mogen gedeeld worden. Dus waarom niet? Wat een energieke én blije reactie heb je geplaatst @mulder58 Ik word er erg vrolijk van 🤗

 

Heel veel plezier met de Next Mini!

Bekijk in context

4 Reacties 4
puppie

Level 17
  • 2637Posts
  • 66Oplossingen
  • 1064Likes

leuke reactie.....

Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Ook positieve geluiden mogen gedeeld worden. Dus waarom niet? Wat een energieke én blije reactie heb je geplaatst @mulder58 Ik word er erg vrolijk van 🤗

 

Heel veel plezier met de Next Mini!

mulder58
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes

Graag gedaan

mulder58
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes

graag gedaan

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic