1
Vraag
2
Reacties
Mary57

Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Programmering NPO Politiek en Nieuws

Sinds de verhuizing van Politiek 24 naar 83 kan ik vanaf 18.45 geen live debatten meer volgen. Ben echt nog nooit boos geweest maar nu wel. Kijk altijd debatten die vaak ´s avonds doorgaan. Nu wordt het afgebroken door jeugdjournaal met gebarentolk. Daarna zelfs niet eens meer een vervolg van het debat. Wil heel graag dat dit weer wordt veranderd. Dit is echt een achteruitgang.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

Ik vermoed dat je bij de NPO/NOS moet zijn met je klacht, zij vullen het kanaal wat alleen doorgegeven wordt door Ziggo en KPN en anderen.

 

NPO Politiek en Nieuws - Wikipedia

NPO Politiek en Nieuws (voorheen Politiek 24 en NPO Politiek) is een van de digitale themakanalen van de publieke omroep die in november 2006 gelanceerd zijn. De NOS is verantwoordelijk voor de inhoud van dit kanaal. Zoals de naam al aangeeft is het hoofdthema van dit kanaal politiek en nieuws.

Bekijk in context

Mary57
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Yourly,

 

Heb het inderdaad bij de NPO neergelegd en de laatste 2 avonden heb ik de debatten weer helemaal kunnen volgen zonder onderbreking.

Bekijk in context

3 Reacties 3
youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes

Daar kan ziggo natuurlijk niets aan doen. Deze klacht moet u bij de npo neerleggen. Via tweedekamer.nl kunt u alle debatten blijven volgen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

Ik vermoed dat je bij de NPO/NOS moet zijn met je klacht, zij vullen het kanaal wat alleen doorgegeven wordt door Ziggo en KPN en anderen.

 

NPO Politiek en Nieuws - Wikipedia

NPO Politiek en Nieuws (voorheen Politiek 24 en NPO Politiek) is een van de digitale themakanalen van de publieke omroep die in november 2006 gelanceerd zijn. De NOS is verantwoordelijk voor de inhoud van dit kanaal. Zoals de naam al aangeeft is het hoofdthema van dit kanaal politiek en nieuws.

Mary57
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Yourly,

 

Heb het inderdaad bij de NPO neergelegd en de laatste 2 avonden heb ik de debatten weer helemaal kunnen volgen zonder onderbreking.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic