kbg

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Plotseling abonnement nodig voor sommige programma's

Een paar uur geleden keek ik 'Silent witness' van gisteren 20 april 2023.

Nu kan ik niet verder kijken en heb ik daar een abonnement voor nodig.

 

Wat is er gebeurd dat opeens veel programma's die normaal geen abonnement vereisen, dat nu wel vereisen?

7 Reacties 7
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @kbg 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.

Op welk apparaat kijkt u TV en doet u dat via Ziggo Go of via een streamingdienst. En welk abonnement heeft u?

kbg
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Via Ziggo Go, zowel op de laptop (webpagina) als op de iPad (app).

 

Ik heb een internet en tv abonnement zonder extra zenders.

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 1105Posts
  • 115Oplossingen
  • 548Likes

Goedemorgen @kbg wat jammer dat je je serie niet hebt kunnen vervolgen. Begrijp ik het goed dat je Silent Witness terug aan het kijken was toen je de melding kreeg dat je een abonnement nodig had? Hoe gaat dit inmiddels, zie je nog steeds dezelfde melding en zie je deze ook wanneer je andere programma's terug wilt kijken en zo ja bij welke programma's?  

kbg
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sinds 21 april 2023 kan ik alle programma's van SBS9 en BBCFirst niet meer terugkijken.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Ik heb random even een paar programma's getest en die werken allemaal, @kbg. Is het eerdere probleem wel opgelost? Met dat je een melding kreg over "geen abonnement op deze zender?"

 

In dat geval kun je hier eigenlijk beter een nieuw topic voor aanmaken, omdat het ook een nieuw probleem betreft. Dat is voor de Community en iedereen die mee leest een stuk overzichtelijker. Heb je specifieke voorbeelden van programma's die het niet doen? 

- Naam van het programma

- Datum en tijd van uitzending

- Zender waarop het uitgezonden is 

kbg
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Marije,

 

Voor alle programma's van SBS9 en BBCFirst heb ik sinds 21 april 2023 opeens een abonnement nodig als ik ze wil terugkijken. Dat is zowel via de app (op een iPad) als via de browser (Firefox op een Macbook), dus het ligt waarschijnlijk niet aan de apperatuur die ik gebruik.

 

'Silent Witness' was het programma, waardoor ik dit opmerkte.

 

Dit is dus niet een nieuw probleem, maar een probleem dat al 3 weken lang voortduurt: teleurstellend.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Duidelijk, dan begrijp ik dat het nog om hetzelfde probleem gaat als hiervoor, @kbg

Als je in Mijn Ziggo kijkt onder het kopje Producten en dan bij Televisie. Welk abonnement staat hierin? 

Als daar wel TV Standaard staat, dan staat je abonnement goed in Mijn Ziggo. Er lijkt dan iets niet lekker te gaan in de synchronisatie naar Ziggo GO. 

Ik raad je aan om dan je wachtwoord voor Mijn Ziggo te wijzigen. Ziggo GO gaat dan opnieuw synchroniseren en daarna moet SBS9 en BBCFirst het weer doen! 

Laat je hier weten of het gelukt is of als je abonnement in Mijn Ziggo niet goed staat (stuur indien een screenshotje mee van wat je in Mijn Ziggo ziet staan)? 

Uitgelicht topic