1
Vraag
2
Reacties
J.A.M. Aelmans

Level 5
  • 57Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes

Plaatsing mediabox next

Hallo, ik heb een vraag over de mediabox next 2022.
De horizon stond bij mij op de grond onder tv meubel.
Ik vraag mij af gelet op de grootte van de next of deze ook in een la van het tv meubel kan worden geplaatst, of moet hij met afstandbediening zonder opstakels kunnen worden bediend?

Met vriendelijke groet.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

De next heeft een rf afstandsbediening zichtlijnen zijn dus niet mogelijk, uit he zicht plaatsen is dus mogelijk.

Maar de next heeft ook enige ventilatie nodig. In een la kan de temperatuur misschien te hoog oplopen.

Een metalen kast zal ook moeilijk worden..

Bekijk in context

charleyr

Level 10
  • 444Posts
  • 28Oplossingen
  • 211Likes

In principe moet dit wel kunnen.
Houdt wel rekening met de koeling, dus misschien kan je in de bodem van de la ook wat gaten maken, want de luchtstroom voor de koeling werkt van beneden naar boven , dacht ik zo.
Tevens zorgen dat in de la geen overmatig stof kan komen, dus de gaten in de bodem van de la evt. bedekken met een stukje horregaas oid.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

De next heeft een rf afstandsbediening zichtlijnen zijn dus niet mogelijk, uit he zicht plaatsen is dus mogelijk.

Maar de next heeft ook enige ventilatie nodig. In een la kan de temperatuur misschien te hoog oplopen.

Een metalen kast zal ook moeilijk worden..

J.A.M. Aelmans
Topicstarter
Level 5
  • 57Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes

In de achterwand heb ik een rechthoekig opening gemaakt voor bekabeling en evt lucht doorlaat

Tumke

Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb mijn next achterop de TV gemonteerd. Scheelt ook weer in kabel spaghetti...

charleyr

Level 10
  • 444Posts
  • 28Oplossingen
  • 211Likes

In principe moet dit wel kunnen.
Houdt wel rekening met de koeling, dus misschien kan je in de bodem van de la ook wat gaten maken, want de luchtstroom voor de koeling werkt van beneden naar boven , dacht ik zo.
Tevens zorgen dat in de la geen overmatig stof kan komen, dus de gaten in de bodem van de la evt. bedekken met een stukje horregaas oid.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemiddag @J.A.M.Aelmans

 

Hoe lijkt het momenteel? Is het gelukt met alle ontvangen tips?

J.A.M. Aelmans
Topicstarter
Level 5
  • 57Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes

Alles naar tevredenheid opgelost.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Top! Dat hoor ik maar al te graag 🙂 Bedankt voor je terugkoppeling en nog een plezierige dag gewenst.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic