Een tijd geleden had ik de pincode voor het ouderlijke toezicht ingesteld en de leeftijd ingesteld op 9 jaar. Sindsdien kunnen wij bijna geen enkel programma bekijken, steeds wordt op de pincode gevraagd. Bij het invoeren van de pincode wordt aangegeven dat deze fout is. En na 3 keer blokkeert het invoeren van de pincode en moet je weer 14 min wachten.
Fabrieksinstellingen terugzetten via systeem werkt niet, want ook daar moet je een pincode invoeren en geen enkele code werkt. Tevens de blokkade er eenmaal op zit moet je wachten alvorens je een code kan invoeren.
Het allss geprobeerd:
Resetten via mijn Ziggo (app)
Resseten via mijn Ziggo (website)
Fabrieksinstellingen instellen via de laptop, gekoppeld met een internetkabel aan de mediabox
Zenders opnieuw installeren
Alles dus!
Zovaak contact gehad met Ziggo, ze hebben via de chat aangegeven deze te hebben gereset op afstand, hij werkt nog steeds niet. Het laatste contact was telefonisch en toen zouden ze een monteur langssturen. Toen ik zag dat ik hiervoor moest betalen heb ik deze geannuleerd. Vind dat dit onderdeel van de service moet zijn!!
Heb nu dus vrij weinig aan de mediabox!! HELP!