Een tijd geleden had ik de pincode voor het ouderlijke toezicht ingesteld en de leeftijd ingesteld op 9 jaar. Sindsdien kunnen wij bijna geen enkel programma bekijken, steeds wordt op de pincode gevraagd. Bij het invoeren van de pincode wordt aangegeven dat deze fout is. En na 3 keer blokkeert het invoeren van de pincode en moet je weer 14 min wachten.
Fabrieksinstellingen terugzetten via systeem werkt niet, want ook daar moet je een pincode invoeren en geen enkele code werkt. Tevens de blokkade er eenmaal op zit moet je wachten alvorens je een code kan invoeren.
Het allss geprobeerd:
Resetten via mijn Ziggo (app)
Resseten via mijn Ziggo (website)
Fabrieksinstellingen instellen via de laptop, gekoppeld met een internetkabel aan de mediabox
Zenders opnieuw installeren
Alles dus!
Zovaak contact gehad met Ziggo, ze hebben via de chat aangegeven deze te hebben gereset op afstand, hij werkt nog steeds niet. Het laatste contact was telefonisch en toen zouden ze een monteur langssturen. Toen ik zag dat ik hiervoor moest betalen heb ik deze geannuleerd. Vind dat dit onderdeel van de service moet zijn!!
Heb nu dus vrij weinig aan de mediabox!! HELP!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Nog iets: Ik krijg nog steeds mailtjes vanwege mijn tijdelijke manyac2 account. De links in die mail om de mailtjes stop te zetten werken niet.
Inloggen op manyac2 werkt ook niet. Dan krijg ik deze melding:
Aanmelden met gebruikersnaam/wachtwoord is niet mogelijk. Je Community account is gekoppeld aan Mijn Ziggo. Klik hier en meld je aan via Mijn Ziggo.
Kunnen jullie mijn manyac2 account weer verwijderen?
Hi @manyac,
Ik heb manyac2 verwijderd, je zal daar geen berichten meer over ontvangen. Je bevindingen zijn opnieuw doorgezet en ik hoop spoedig meer te horen.
@manyac Het ticket staat echter nog open dus op dit moment heb ik niet veel nieuws maar we houden het voor je in de gaten.
Hey @manyac
Ik krijg zojuist de terugkoppeling dat het ticket is gesloten. Zou je kunnen testen of het nu wel werkt? We zijn benieuwd!
Hoi @Mariska . Bedankt voor de terugkoppeling.
Jammer dat ze dit ticket sluiten zonder even te testen of vragen of het werkt. Het werkt namelijk nog steeds niet: Zowel met de app als ziggogo.tv heb ik nog steeds hetzelfde probleem.
Kun je het ticket weer openen? Dan hoop ik dat er volgend jaar wel iets gebeurt. Tot die tijd: Fijne feestdagen!
He, verdorie :-(. Baal hier gigantisch van. Ik laat het ticket weer openen. Fijne dagen!
Hi @manyac,
We hebben zojuist terugkoppeling gekregen dat het volledig is gereset, wil je eens testen of het werkt?
Hoi @Alex ,
Zowel in de app als op ziggogo.tv zie ik geen veranderingen. Het ouderlijk toezicht staat nog steeds op '9 jaar en ouder' en de pincode en pincode reset werken nog steeds niet.
@manyac Opnieuw zie ik een reactie in het ticket dat er een wijziging is gedaan dus ik ben benieuwd naar een update van jouw kant. Hoe gaat het nu?
@manyac Ik durf het je bijna niet opnieuw te vragen maar we willen het heel graag voor je oplossen dus ik doe het toch: Merk je verschil?
Hoi @Mariska . Helaas zie ik weer geen verschil.
Ik word eerlijk gezegd wel moe van steeds maar proberen, terwijl er geen verbetering is. Kunnen jullie zelf niet een (test) account maken zodat je zelf mijn probleem kunt reproduceren? Dan hoef je ook niet meer op mij te wachten om het te testen.
Dat snap ik hoor @manyac Het zou inderdaad handig zijn met een test account te werken, om hopelijk ook sneller bij een oplossing te komen. Helaas is dat reproduceren niet mogelijk, het is namelijk niet bekend wat precies de oorzaak is. Op andere accounts lijkt dit probleem niet te spelen. Ik heb de uitkomst van je test doorgegeven, zodra we daarop een terugkoppeling op hebben ontvangen laten we het hier weten.
@manyac Van mijn collega hoor ik zojuist dat je bent gebeld en dat alles is afgehandeld. Helemaal super! Mocht er toch nog wat zijn, laat vooral van je horen.
Op vrijdagavond belde iemand van Ziggo me inderdaad. Hij kwam er uiteindelijk achter dat er een probleem was bij de synchronisatie van een database.
Hij heeft wel een en ander gedaan met mijn account. Ik moest onder andere via de wachtwoord-reset functie mijn wachtwoord voor mijn ziggo opnieuw instellen. Ik moest me ook weer opnieuw aanmelden bij deze community, net als eerst, toen mijn account opnieuw aangemaakt was.
Maar: Ziggo Go werkt! De ouderlijk toezicht functie staat nu uit, dus ik kan alles nu bekijken. Zowel de app als ziggogo.tv doen het. De pincode reset functie heb ik nog niet geprobeerd: Nu het goed werkt blijf ik daar liever van af.
De medewerker van Ziggo vertelde verder dat de pincode van Ziggo Go los staat van de pincode van mijn Smart Cards (voor het bestellen van films) en de ouderlijk toezicht pincode van de Humax box. Bij problemen met Ziggo Go heeft het dus geen zin om de pincode van de smart card te resetten.
Zouden jullie van de community mijn oude account (manyac) weer aan mijn ziggo account kunnen koppelen, en dit tijdelijke account (manyac3) kunnen verwijderen?
@manyac3 Fijn dat jouw Ziggo GO account nu in iedergeval werkt zoals het hoort! Ik begrijp dat je nu alleen weer een koppeling wenst te hebben met je oorspronkelijke Community account (manyac). Hiervoor heb ik even een verzoek ingediend bij onze administrators.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.