Goedemiddag,
Net op mijn Philips smart TV de Ziggo CI+ module geïnstalleerd…. sommige zenders werken wel (waaronder kanaal 1, 2, 3 en 14), maar anderen weer niet (zoals 4, 5 en 6)…. Iemand enig idee?
Bvd en mvg, Ivo
Opgelost! Ga naar oplossing.
Wel netwerk ID 5555 gebruikt en neem je TV Start af?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Eyefow ,
Wel eerst zonder module de digitale zenders laten zoeken en dan pas de module plaatsen.
Hi sparco1955, dani je voor je reactie ik heb alles precies gedaan volgens de handleiding…. Dus ook eerst de zenders gezocht zo der module
Wel netwerk ID 5555 gebruikt en neem je TV Start af?
Krijg je een foutmelding op kanaal 4, of zie je niets?
Zwart beeld met de tekst dat dit kanaal gecodeerd is
TV start? Dat ken ik niet
Ziggo kent KabelTV daarbij is alleen een DVB-C ontvanger nodig.
De CI module in combinatie met een smartcard heb je enkel nodig vanaf TV Start dan heb je meer kanalen beschikbaar deze zijn gecodeerd.
Neem je minstens TV Start af? Zoals RoWi al opmerkte?
Haal je zenderpakket dan eens opnieuw op via Mijn Ziggo.
Haal je zenderpakket opnieuw op via Mijn Ziggo | Ziggo Community
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.