Vraag
Reacties
Oplossing
Frans Franssen
Level 2

Philips Smart tv koppelen met internet

Sinds kort kan ik mijn Philips Smart TV niet koppelen aan het internet.  De TV is bedraad aangesloten aan de router. Vervolgens zegt de tv dat hij is aangesloten aan de router,  maar dat deze niet aan het internet hangt. Alle overige functies van de router werken zoals WiFi. 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Het komt vaker voor dat een apparaat c.q. MAC-adres 'spontaan' op de MAC filtering list terechtkomt en 'gepauzeerd' is in de SmartWifi app.

Bekijk in context

0 Kudos
6 Reacties 6
Edje040
Level 9

Kun je een andere poort van de router proberen? En daarnaast even een test uitvoeren met een andere kabel?

0 Kudos
CPV
Level 9

Wel connectie met de router (en andere lokale apparaten?), maar niet met internet? Dat lijkt eerder op mac filtering.

Edje040
Level 9

Dat zou kunnen maar dat is toch een handmatige instelling? Als TS dat gedaan heeft neem ik aan dat hij ook beseft dat het daar aan kan liggen (aanname).

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Het komt vaker voor dat een apparaat c.q. MAC-adres 'spontaan' op de MAC filtering list terechtkomt en 'gepauzeerd' is in de SmartWifi app.

0 Kudos
Frans Franssen
Level 2
Topicstarter

Ik heb andere poorten en kabels gebruikt. Bv de poort waar de mediabox is gekoppeld, omdat deze zeker functioneert.  

0 Kudos
Frans Franssen
Level 2
Topicstarter
  • Blijkt nu idd dat per abuis de tv tijdelijk had gepauzeerd.  In de WiFi app. Dank voor de tip.