Sinds kort kan ik mijn Philips Smart TV niet koppelen aan het internet. De TV is bedraad aangesloten aan de router. Vervolgens zegt de tv dat hij is aangesloten aan de router, maar dat deze niet aan het internet hangt. Alle overige functies van de router werken zoals WiFi.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het komt vaker voor dat een apparaat c.q. MAC-adres 'spontaan' op de MAC filtering list terechtkomt en 'gepauzeerd' is in de SmartWifi app.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Kun je een andere poort van de router proberen? En daarnaast even een test uitvoeren met een andere kabel?
Wel connectie met de router (en andere lokale apparaten?), maar niet met internet? Dat lijkt eerder op mac filtering.
Dat zou kunnen maar dat is toch een handmatige instelling? Als TS dat gedaan heeft neem ik aan dat hij ook beseft dat het daar aan kan liggen (aanname).
Het komt vaker voor dat een apparaat c.q. MAC-adres 'spontaan' op de MAC filtering list terechtkomt en 'gepauzeerd' is in de SmartWifi app.
Ik heb andere poorten en kabels gebruikt. Bv de poort waar de mediabox is gekoppeld, omdat deze zeker functioneert.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.