Bram.C

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Pauzeren werkt niet

Onze oude mediabox begaf het tijdens de upgrade. Daarna kregen we een nieuwe, maar nu werkt live-tv pauzeren en terug/vooruitspoelen niet meer. Foutcode cs2000 flitst door het beeld. We hebben alle stappen op de website doorlopen, maar niets helpt. 

6 Reacties 6
Bram.C
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zou het aan de hdmi-kabel kunnen liggen? We hebben de oude laten zitten i.p.v. deze te vervangen door de bijgeleverde. We hebben hem nu wel vervangen om te kijken of dat iets uitmaakt. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Mogelijk helpen deze tips je op weg, zo niet, laat het hier weten.

Foutcode CS2000 | Klantenservice | Ziggo

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Mocht die weg je te ingewikkeld vinden.

 

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?


En eventueel ook een foto van een andere wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?

Bram.C
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De tips op de website helpen niet. De splitter in de hoofdaansluiting werd meegeleverd met de mediabox. We hebben alle aansluitingen, kabels en connectors al nagekeken, daar is niets mis mee. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

CS2000 is vanuit buiten of binnen een signaal probleem.

Er kunnen toch zaken zijn die dit soort storingen kunnen veroorzaken en te zien kunnen zijn op een foto.

Niet meer hedendaagse hoofdaansluiting of een wit kapje op een splitter.

In ieder geval succes gewenst verder.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Bram.C, van harte welkom op de Ziggo Community. Kuren met je mediabox zijn nooit leuk. De tips zoals hier zijn gegeven zijn wel degelijk erg nuttig. Daarom even een kleine opsomming:

- wil je de Mediabox eens direct koppelen op het aansluitpunt, dus zonder eventuele splitter of versterker? 
- geen effect? Wil je dan eens een andere coaxkabel proberen tussen de mediabox en aansluitpunt? 

Is het dan nog niet goed? Dan horen we het graag. Ter verduidelijking, schade en slijtage aan kabels, splitters en dergelijke is haast nooit zichtbaar. Toch is het cruciaal dit na te lopen met de analyse, alvast dank voor je medewerking. 

Uitgelicht topic