Persoonlijk vind ik 30 minuten beeld pauzeren met de afstandsbediening te weinig. Als voorbeeld, als men gaat eten dan is de pauze stand te kort. Wij zouden liever zien dat het 60 minuten zou zijn. Het argument van Ziggo, dan moet je het programma maar opnemen. Natuurlijk doe je dat als je weet dat je het programma een andere keer terug wil kijken. Maar om deze functie te gebruiken I.p.v. pauzeren, dat gaat mij iets te ver. Je weet van te voren niet of je aan 5, 10 of 30 minuten genoeg hebt. Wie deelt deze mening?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Joohny ik veronderstel dat de bedenkers van pauzeren hebben bedacht: “Pauzeren doe je als je voor korte tijd iets anders hebt te doen…”. En als je het dan over een korte tijd hebt, dan lijkt me dat dertig minuten een reële pauze. Maar er zullen vast ook mensen die een uur pauze óók nog niet genoeg vinden; ergens wordt er een streep getrokken.
En dan lijkt me dat er twee opties zijn: korter eten of het programma opnemen.
💡 Overigens heeft Ziggo waarschijnlijk óók bedacht dat sommige televisies er slecht tegen kunnen als een beeld langer dan dertig minuten stilstaat.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Joohny ik deel de mening dat als ik langere tijd wil pauzeren dan neem ik het liever op. Voordeel is dat je, terwijl het programma al bezig is kun je via de afstandsbediening opnemen en dan wordt van begin tot het eind het hele programma opgenomen. Bij de commerciële zenders kun je dan de reclameblokken doorspoelen. Als ik het opgenomen programma dan bekeken heb dan verwijder ik het direct.
Het grootste bezwaar vind ik dat je van te voren niet weet dat er langer dan verwacht gepauzeerd wordt. En dan gaat het programma na 30 minuten weer lopen. En als je dan toevallig niet bij de TV bent, om op opnemen te drukken, dan mis je deels het programma. Natuurlijk kan je dan weer opnemen, maar is dan weer een gedoe om weer te 'spoelen' naar het moment waar je gebleven was.
@Joohny ik veronderstel dat de bedenkers van pauzeren hebben bedacht: “Pauzeren doe je als je voor korte tijd iets anders hebt te doen…”. En als je het dan over een korte tijd hebt, dan lijkt me dat dertig minuten een reële pauze. Maar er zullen vast ook mensen die een uur pauze óók nog niet genoeg vinden; ergens wordt er een streep getrokken.
En dan lijkt me dat er twee opties zijn: korter eten of het programma opnemen.
💡 Overigens heeft Ziggo waarschijnlijk óók bedacht dat sommige televisies er slecht tegen kunnen als een beeld langer dan dertig minuten stilstaat.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.