Alles over de Next Mini
Hier ontdek je alles over de Next Mini. Voor jou hebben we alle onderwerpen op een rijtje gezet, van stembesturing tot aan het stroomverbruik. De afstandsbediening met Voice Control Hoe maak je handig...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Een live uitzending pauzeren werkt niet. Na korte tijd gaat de uitzending vanzelf verder. Wat kan de oorzaak zijn?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dit is een tijdelijk iets. Misschien had jij het ook, maar een poosje terug kreeg je elke keer of een foutmelding of de melding "een momentje". Dat probleem is voor een groot deel opgelost, maar een bijkomend probleem van die fix is/kan zijn wat jij nu ervaart. Ziggo is bezig om dit op te lossen.
Heb je de mini al een keer 30 seconden van de stroom gehad?
Hoi @Bert ik zal 'm vanavond eens van de stroom afhalen. Ben benieuwd of het gaat werken. Dank voor je tip.
Is dat toevallig na ongeveer 1 minuut?
Van de stroom gehaald heeft geen effect. De eerste keer stopt de pauze na ongeveer 1 minuut. Daarna doet ie helemaal niet meer pauzeren.
Klopt
Dit is een tijdelijk iets. Misschien had jij het ook, maar een poosje terug kreeg je elke keer of een foutmelding of de melding "een momentje". Dat probleem is voor een groot deel opgelost, maar een bijkomend probleem van die fix is/kan zijn wat jij nu ervaart. Ziggo is bezig om dit op te lossen.
@Evert Dank voor je reactie en het feit dat je op de hoogte bent van issues die spelen 🙂
Beste Evert, is het misschien mogelijk om een update hierover te geven? Ik ervaar het probleem nog steeds en het begint flink te irriteren.
Hoi @T&L ik kan je daar zelf geen update over geven, omdat ik het niet weet. Ik heb de verklaring die ik eerder gaf van Ziggo medewerkers te horen gekregen, maar daarna niet meer. Wel was duidelijk dat het een complex iets was en dat het daarom tijd zou kosten. Verder ben ik een klant net als jij, maar wellicht kunnen de ziggo moderators de status navragen? @Jamyla?
Ik vind nu er nog zoveel tekortkomingen zijn aan de Next mini dat Ziggo daar nog geen maandelijkse vergoeding voor mag vragen.
Het is nu een grote testclub, zo lijkt het wel.
Excuses, dit had ik even gemist! Hopelijk kan een Moderator meer vertellen inderdaad. Wij hebben nu de Next Mini als primaire box dus hoop dat het snel geregeld kan worden.
@wewanl schreef:
Ik vind nu er nog zoveel tekortkomingen zijn aan de Next mini dat Ziggo daar nog geen maandelijkse vergoeding voor mag vragen.
Het is nu een grote testclub, zo lijkt het wel.
Mensen melden alleen problemen op dit forum, als er werkelijk zoveel problemen mee waren, dan zou het hier zwart zien van de meldingen met tientallen per dag.
Nu zie ik alleen problemen als de wifi niet goed genoeg is of de HDMI kabel niet goed aangesloten is.
Dag allen, sorry voor de lange radiostilte vanuit ons allereerst. Ik krijg dit topic nu pas onder ogen.
De zogenoemde Replay Buffer is aan het begin van deze maand nog aangepast van 1 minuut naar 5 minuten. Als het goed is kun je nu 5 minuten lang terugspoelen of pauzeren met de Next Mini. De oorspronkelijke buffer was 30 minuten. Helaas is nog niet bekend wanneer de Replay Buffer weer naar 30 minuten gaat.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Hier ontdek je alles over de Next Mini. Voor jou hebben we alle onderwerpen op een rijtje gezet, van stembesturing tot aan het stroomverbruik. De afstandsbediening met Voice Control Hoe maak je handig...