borreltje

Level 7
  • 139Posts
  • 2Oplossingen
  • 24Likes

Pauze live uitzending werkt niet

Een live uitzending pauzeren werkt niet. Na korte tijd gaat de uitzending vanzelf verder. Wat kan de oorzaak zijn?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes

Dit is een tijdelijk iets. Misschien had jij het ook, maar een poosje terug kreeg je elke keer of een foutmelding of de melding "een momentje". Dat probleem is voor een groot deel opgelost, maar een bijkomend probleem van die fix is/kan zijn wat jij nu ervaart. Ziggo is bezig om dit op te lossen.

Bekijk in context

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag allen, sorry voor de lange radiostilte vanuit ons allereerst. Ik krijg dit topic nu pas onder ogen.

 

De zogenoemde Replay Buffer is aan het begin van deze maand nog aangepast van 1 minuut naar 5 minuten. Als het goed is kun je nu 5 minuten lang terugspoelen of pauzeren met de Next Mini. De oorspronkelijke buffer was 30 minuten. Helaas is nog niet bekend wanneer de Replay Buffer weer naar 30 minuten gaat. 

Bekijk in context

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Begrijpelijke wens @bonnisra, het is helaas nog niet opgelost. Momenteel wordt bekeken en gemonitord of  de uitrol van software 4.41 een positief effect heeft. Daarna wordt over het issue dat in dit topic wordt beschreven een vervolg besluit genomen, een concrete datum is hier helaas niet voor. 

Bekijk in context

15 Reacties 15
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Heb je de mini al een keer 30 seconden van de stroom gehad?

borreltje
Topicstarter
Level 7
  • 139Posts
  • 2Oplossingen
  • 24Likes

Hoi @Bert  ik zal 'm vanavond eens van de stroom afhalen. Ben benieuwd of het gaat werken. Dank voor je tip.

Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes

Is dat toevallig na ongeveer 1 minuut?

borreltje
Topicstarter
Level 7
  • 139Posts
  • 2Oplossingen
  • 24Likes

Van de stroom gehaald heeft geen effect. De eerste keer stopt de pauze na ongeveer 1 minuut. Daarna doet ie helemaal niet meer pauzeren. 

borreltje
Topicstarter
Level 7
  • 139Posts
  • 2Oplossingen
  • 24Likes

Klopt 

Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes

Dit is een tijdelijk iets. Misschien had jij het ook, maar een poosje terug kreeg je elke keer of een foutmelding of de melding "een momentje". Dat probleem is voor een groot deel opgelost, maar een bijkomend probleem van die fix is/kan zijn wat jij nu ervaart. Ziggo is bezig om dit op te lossen.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

@Evert Dank voor je reactie en het feit dat je op de hoogte bent van issues die spelen 🙂 

T&L

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Beste Evert, is het misschien mogelijk om een update hierover te geven? Ik ervaar het probleem nog steeds en het begint flink te irriteren. 

Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes

Hoi @T&L ik kan je daar zelf geen update over geven, omdat ik het niet weet. Ik heb de verklaring die ik eerder gaf van Ziggo medewerkers te horen gekregen, maar daarna niet meer. Wel was duidelijk dat het een complex iets was en dat het daarom tijd zou kosten. Verder ben ik een klant net als jij, maar wellicht kunnen de ziggo moderators de status navragen? @Jamyla?

wewanl

Level 16
  • 2307Posts
  • 23Oplossingen
  • 855Likes

Ik vind nu er nog zoveel tekortkomingen zijn aan de Next mini dat Ziggo daar nog geen maandelijkse vergoeding voor mag vragen.

Het is nu een grote testclub, zo lijkt het wel.

T&L

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Excuses, dit had ik even gemist! Hopelijk kan een Moderator meer vertellen inderdaad. Wij hebben nu de Next Mini als primaire box dus hoop dat het snel geregeld kan worden. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@wewanl  schreef:

Ik vind nu er nog zoveel tekortkomingen zijn aan de Next mini dat Ziggo daar nog geen maandelijkse vergoeding voor mag vragen.

Het is nu een grote testclub, zo lijkt het wel.


Mensen melden alleen problemen op dit forum, als er werkelijk zoveel problemen mee waren, dan zou het hier zwart zien van de meldingen met tientallen per dag.

Nu zie ik alleen problemen als de wifi niet goed genoeg is of de HDMI kabel niet goed aangesloten is.

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag allen, sorry voor de lange radiostilte vanuit ons allereerst. Ik krijg dit topic nu pas onder ogen.

 

De zogenoemde Replay Buffer is aan het begin van deze maand nog aangepast van 1 minuut naar 5 minuten. Als het goed is kun je nu 5 minuten lang terugspoelen of pauzeren met de Next Mini. De oorspronkelijke buffer was 30 minuten. Helaas is nog niet bekend wanneer de Replay Buffer weer naar 30 minuten gaat. 

bonnisra

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedendag... bestaat al enig zicht op een oplossing aangaande de onmogelijkheid live programma's te pauzeren met de NextMini? Nog steeds dat ie na ca 5 minuten vrolijk verder gaat. Pauzeer je dan direct weer dan stopt ie voor nog geen 3 seconden 🥺 Het zou toch prettig zijn als pauzeren gewoon weer kan. We horen graag van u! BVD

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Begrijpelijke wens @bonnisra, het is helaas nog niet opgelost. Momenteel wordt bekeken en gemonitord of  de uitrol van software 4.41 een positief effect heeft. Daarna wordt over het issue dat in dit topic wordt beschreven een vervolg besluit genomen, een concrete datum is hier helaas niet voor. 

Uitgelicht topic