Ik heb zelf geen ervaring met Pathé thuis maar er bestaat een Android app voor zodat je inderdaad op een smartp TV kan gebruiken maar ook op een Android telefoon of tablet of een Chromecast dongle kan je ook gebruiken. Voor windows is er ook een app voor in de Windows app store.
Je schrijft geloof ik dat je wil kijken op een niet smart tv. Als je tv wel een HDMI aansluiting heeft kan je een Chromecast dongle kopen daarmee maak je een "domme" tv smart.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik heb zelf geen ervaring met Pathé thuis maar er bestaat een Android app voor zodat je inderdaad op een smartp TV kan gebruiken maar ook op een Android telefoon of tablet of een Chromecast dongle kan je ook gebruiken. Voor windows is er ook een app voor in de Windows app store.
Je schrijft geloof ik dat je wil kijken op een niet smart tv. Als je tv wel een HDMI aansluiting heeft kan je een Chromecast dongle kopen daarmee maak je een "domme" tv smart.
Kijk ook eens naar een Firestick. Is ook erg populair tegenwoordig, had ook al afstandsbediening erbij voordat Chromecast dat had.
Chromecast, Firestick, Game consoles van Xbox en Sony (de huidige generatie consoles en de vorige generatie) laptop/pc met HDMI op de tv aansluiten
Ik zat laatst toevallig naar een Tweakers video te kijken waar beide mediaplayers werden besproken en vergeleken. Daar kwam de Firestick toch wat minder uit de verf dan de Chromecast.
https://www.youtube.com/watch?v=An8R7BklkEc
Minder uit de verf ligt er maar aan waar je naar kijkt. Zit ook veel persoonlijke smaak tussen bijv. of je liever met de playstore of de amazon store werkt. Dus dat valt echt wel mee.
Netwerk van de Firestick is weer wat sneller en ondersteund iets meer codecs zegt hij ook.