Ik heb een Hisense smart tv gekocht. Maar die heeft in hun appstore niet de Pathé thuis app. Ik kan via Ziggo wel films huren maar niet mijn gekochte films zien.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoe heb je die films gekocht? Ik neem aan dat dat niet via het menu van Ziggo kan.
Voor het VIDAA OS van Hisense heeft Pathé Thuis geen app beschikbaar. Dat gaat dus niet lukken.
Op de Next Mini is ie ook niet aanwezig. Aangezien het huren al in het menu van Ziggo zit zie ik dat ook niet gebeuren.
Blijft over een Chromecast Google-TV naar eigen keuze de HD of 4k.
Laptop (hdmi naar tv kan) http://pathethuis.nl .
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoe heb je die films gekocht? Ik neem aan dat dat niet via het menu van Ziggo kan.
Voor het VIDAA OS van Hisense heeft Pathé Thuis geen app beschikbaar. Dat gaat dus niet lukken.
Op de Next Mini is ie ook niet aanwezig. Aangezien het huren al in het menu van Ziggo zit zie ik dat ook niet gebeuren.
Blijft over een Chromecast Google-TV naar eigen keuze de HD of 4k.
Laptop (hdmi naar tv kan) http://pathethuis.nl .
Dank je wel Peter,
De films heb ik gekocht via mijn oude Samsung smart tv. Daar stond de Pathé thuis app wel op. Net even gegoogled Ik ga mij verdiepen in de chromecast google-Tv streamer 4k. Weer een uitgave maar het wordt waarschijnlijk de nieuwe basis waar ik ook mijn smart producten van de LIDL kan toevoegen. Al die afstandbedieningen (-;
Nou, je hoeft niet meteen die streamer te kopen à €110
De chromecast Google-TV 4k is ook nog te koop. En kost een stuk minder. € 75
En er is ook de HD versie à € 43
Bij Bol al uitverkocht.
Ik heb die van 75 euro gekocht Peter. Het aansluiten ging snel en vloeiend ook de google home app werkt prima met de tv, mobiel en tablet en sonos samen. Zojuist weer eens naar Utopia van David Byrne (Talking Heads) gekeken.
Bedankt, Rob
Grappig, dat je achternaam hetzelfde is als de fabrikant van je televisie.😁
Ik vind jouw naam in combi met het poesjes ook grappig 😉
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.