1
Vraag
2
Reageer en help mee
Dondersteen

Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Paramount i.p.v. Spike per 25 mei

Paramount zou vanaf 25 mei de plaats van Spike overnemen. Ik zie echter op 29 mei nog steeds Spike en geen Paramount.

6 Reacties 6
PJD_

Level 10
  • 424Posts
  • 6Oplossingen
  • 335Likes

Zie je nog steeds Spike als je ook de zender gaat bekijken, ik zie namelijk op sommige plekken nog Spike maar de uitzendingen zijn van Paramount.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Paramount neemt Spike niet over deze zender is van Paramount/ViacomCBS. Het overkoepelnde bedrijf Viacom/CBS heeft eerder dit jaar de naam veranderd naar Paramount. 

 

In Nederland is als laatse de naam van SpikeTV  veranderd naar Paramount Network meer niet.

 

Ziggo heeft vermoedelijk nog niet overal de namen en logo's veranderd.

Dondersteen
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dank voor uw bericht. Paramount netwerk heeft echter een ander programma dan wat ik nu bij Spike zie.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Dondersteen  schreef:

Dank voor uw bericht. Paramount netwerk heeft echter een ander programma dan wat ik nu bij Spike zie.


Er zijn wat films bij gekomen en inderdaad wat andere programma's die nu missen, tot nog toe merk ik weinig verschil. Maar daar kijk ik vermoedelijk niet genoeg voor.

 

Het is goed mogelijk dat een aantal Nederlandse producties niet terugkomen.

Dondersteen
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dank u

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hoi @Dondersteen!  Dit zou inderdaad veranderen en kan zijn dat je af en toe nog een beetje spike tegen komt. Is de programmering heel verschillend?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic