Vraag
Reacties
Aankondigingen
Dondersteen
Level 2

Paramount i.p.v. Spike per 25 mei

Paramount zou vanaf 25 mei de plaats van Spike overnemen. Ik zie echter op 29 mei nog steeds Spike en geen Paramount.

0 Kudos
6 Reacties 6
Meldingen
Aan Uit
PJD_
Level 10

Zie je nog steeds Spike als je ook de zender gaat bekijken, ik zie namelijk op sommige plekken nog Spike maar de uitzendingen zijn van Paramount.

0 Kudos
RoWi.
Level 20

Paramount neemt Spike niet over deze zender is van Paramount/ViacomCBS. Het overkoepelnde bedrijf Viacom/CBS heeft eerder dit jaar de naam veranderd naar Paramount. 

In Nederland is als laatse de naam van SpikeTV  veranderd naar Paramount Network meer niet.

Ziggo heeft vermoedelijk nog niet overal de namen en logo's veranderd.

0 Kudos
Dondersteen
Level 2
Topicstarter

Dank voor uw bericht. Paramount netwerk heeft echter een ander programma dan wat ik nu bij Spike zie.

0 Kudos
RoWi.
Level 20

@Dondersteen  schreef:

Dank voor uw bericht. Paramount netwerk heeft echter een ander programma dan wat ik nu bij Spike zie.

Er zijn wat films bij gekomen en inderdaad wat andere programma's die nu missen, tot nog toe merk ik weinig verschil. Maar daar kijk ik vermoedelijk niet genoeg voor.

Het is goed mogelijk dat een aantal Nederlandse producties niet terugkomen.

0 Kudos
Dondersteen
Level 2
Topicstarter

Dank u

0 Kudos
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hoi @Dondersteen!  Dit zou inderdaad veranderen en kan zijn dat je af en toe nog een beetje spike tegen komt. Is de programmering heel verschillend?

0 Kudos