Hey
Jo Swinkels . Welkom hier! Wat onhandig dat je TV's geen verbinding maken met je nieuwe verbinding. Dit moet natuurlijk anders kunnen. Top dat je ons gevonden hebt om je te helpen.
Evert noemt terecht dat het euvel kan zitten in een 2,4ghz en 5,0ghz netwerk met hetzelfde naam. Hierop geef je aan dat de TV de beide netwerken ziet.
Nu heb ik jouw gegevens er even bijgepakt en zie dat je beide netwerken dezelfde naam hebben. Dus ik denk dat er toch ergens iets niet goed gaat. Het advies is dus om de 5,0ghz een andere naam te geven (bijvoorbeeld de huidige naam met toevoeging 5)
Wat ik me ook afvraag; je hebt nu zelf een wifi-naam gekozen. Dat is prima en heel logisch. Wel vraag ik me af of dit dezelfde naam is als de naam die je ingesteld had op het netwerk van KPN. En als dat zo is; heb je dan de TV's wel opnieuw verbinding laten maken, of heb je alles gelaten zoals het was omdat je de namen hetzelfde hebt gezet? Ik kan me namelijk voorstellen dat je dit laatste doet, maar dit zal eigenlijk nooit werken. De TV's moeten wel even "weten" dat er een nieuw netwerk is.
Stel dus, als je dit nog niet gedaan hebt, even de netwerkinstellingen helemaal opnieuw in.
We horen graag van je hoe het gaat, of het lukt en of we nog verder kunnen helpen. Ook als je er uit bent gekomen zien we dit graag nog even terug zodat we weten waar de oplossing in zat en we de vraag hier kunnen sluiten ^^.