1
Vraag
2
Reacties
Ronald B.

Level 6
  • 121Posts
  • 6Oplossingen
  • 24Likes

Pace Mediabox vervangen?

Beste mensen, Ik heb een Pace Mediabox oud model, waar niet mee opgenomen kan worden etc.

Er schijnt nog huur voor betaald te moeten worden of niet ?! Of is dit afgeschaft ?

Is het beleid van Ziggo weer veranderd dat je eigen apparaten kan gebruiken of wordt er dan weer niet geactiveerd ?  Het grote nadeel van Ziggo is dat je niet kunt terugkijken (ik kan niet met ziggo go overweg) alleen bepaalde programma's van NPO 1, NPO 2, NPO 3 (maar niet de goede zenders RTL 4, RTL 5, etc.)  Bij KPN kan je echt alles op de decoder terugkijken is echt heel mooi.  Ik snap niet waarom dit bij Ziggo niet kan ???

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes

Dat kan wel, dan moet je overstappen op tv-complete of tv-max.

Bekijk in context

2 Reacties 2
youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes

Dat kan wel, dan moet je overstappen op tv-complete of tv-max.

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemiddag @Ronald B.,

Bij het pakket wat jij bij ons afneemt. Het Internet Complete en TV Start pakket behoort geen apparatuur in bruikleen waar je kunt opnemen. Als je dit wel zou willen kun je het huidige abonnement wijzigen naar zoals @youriy als aangaf het TV Completen of TV Max pakket. De apparatuur wat in bruikleen wordt geleverd bij die pakketten bieden wel de mogelijkheid om opnames te maken. 

Meer informatie over de verschillende pakketten die we aanbieden en de mogelijkheden daarbij vind je op deze pagina. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic