Het gebeurt af en toe dat na het opstarten van mediabox en TV ik kort een flets beeld heb, waarna het beeld volledig paars wordt. Met de Ziggo AB kan ik nog wel de TV in- en uitschakelen, maar de mediabox reageert niet en blijft ingeschakeld. En het beeld blijft paars.
Ik moet dan de mediabox van het stroom afhalen en daarna weer op stroom zetten. Dan reageert deze wel weer op de AB en heb ik weer normaal beeld.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Bert ga ik proberen, ik laat t.z.t. weten of het werkt.
Maar omdat het probleem zich sporadisch voor doet, zal het effect niet meteen merkbaar zijn.
Maar niet geschoten is altijd mis.
Dank voor je suggestie.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Het lijkt een HDMI kabel probleem.
Zet de apparaten uit en draai de HDMI kabel om en druk de stekkers goed vast.
Mogelijk dat de stekkers op deze manier beter verbinding maken in de apparaten.
@Bert ga ik proberen, ik laat t.z.t. weten of het werkt.
Maar omdat het probleem zich sporadisch voor doet, zal het effect niet meteen merkbaar zijn.
Maar niet geschoten is altijd mis.
Dank voor je suggestie.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.