1
Vraag
2
Reacties
mariannehoitink

Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Overstap naar digitale radio

Ik ben een vrouw alleen en weet niet hoe ik het moet doen om over te stappen op digitale radio. Snap er niks van. Graag advies. Ik stuur foto's mee van mijn apparatuur

29 Reacties 29
mariannehoitink
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Bedankt voor je antwoord. Het is gelukt met de kabel-antenne. Ben heel blij met deze goedkope en eenvoudige oplossing

mariannehoitink
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Dit was de goede oplossing voor mij. Bedankt

mariannehoitink
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Dit was de oplossing voor mij. Bedankt

mariannehoitink
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Ik heb nu de antenne en die werkt goed. Bedankt voor het meedenken

mariannehoitink
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Bij mij werkt het goed

mariannehoitink
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Probleem is inmiddels opgelost door antenne. Bedankt voor het meedenken. Inderdaad is een dubbele topic wel verwarrend. Ik wist niet meer wat voor mij bedoeld was en wat voor de andere vraagsteller, naar ben er nu wel uit door gewoon de antenne die ik besteld had.

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

@Ronald B. 

 

ik vind het ook lastig als het door elkaar gaat heenlopen hoor. Op een gegeven moment weet je bijna niet meer, wat van wie is etc. Nu gebeurt dat altijd weleens maar prettig is het niet. Maar nu er al zoveel is gereageerd, laat ik dit verder even aan me voorbij gaan. Zal niet nog meer verwarring gaan schoppen... En opgelost, is opgelost (hoop ik). 

Willem
Ondersteuning Humax/Quantis electronics

Ronald B.

Level 6
  • 121Posts
  • 6Oplossingen
  • 24Likes

Willem-A1 ik snap wat je bedoelt en je hebt ook deels gelijk, maar het onderwerp was nog steeds hetzelfde.

Het lijkt een beetje op de "sessie"  van @Ceasar met dat eigen modem aansluiten, op een gegeven moment een topic van ruim 218 pagina's ontstaan, er werden nog net geen bakrecepten uitgewisseld 😀

Aan de andere kant, als er telkens een nieuw topic met dezelfde strekking (vraag) geopend wordt (Het signaal van m'n digitale radiotunertje valt steeds weg 😂) dan is dat ook vervelend om daar tekens weer op in te gaan. ( Bij Tweakers zijn ze daar heel streng in ! )   Wat soms ook vervelend is dat je ergens heel veel energie in steekt om iets uit te leggen etc. en vervolgens wordt er een touwtje aan de gordijnen geknoopt 😂

mariannehoitink
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Het ging mij erom dat een andere persoon zijn probleem binnen mijn topic plaats terwijl zijn apparatuur wellicht heel anders is dan die van mij. Ik als echte leek moest goed kijken welk antwoord op mijn vraag en apparatuur van toepassing was en welke op die van de andere persoon. Als mijn probleem opgelost met een antenne (niet aan een gordijn geknoopt) is het toch opgelost. Ik hoef maar een paar muziekzenders te hebben die ik graag beluister en die heb ik nu middels deze kleine en uiteindelijk simpele oplossing. Voor iedereen die hierin meegedacht heeft nogmaals DANK

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

@Ronald B. 

maar dan kunnen we alles wat om digitale radio gaat, en het afschakelen van de analoge radio wel op één hoop gooien. Dan zou dus iedereen gewoon in eenzelfde topic kunnen plaatsen, want iedereen heeft dezelfde vraag. Maar zo werkt het natuurlijk ook weer niet. Het komt altijd wel voor, en iedereen gaat ook weleens off-topic, maar als men als topicstarter op een gegeven moment niet eens meer weet voor hem/haar is, dan doen we het niet goed. Daarom noem ik ook vaak de naam met het @  ervoor, zodat men in ieder geval weet wat aan wie is gericht. 

Je hebt gelijk hoor @mariannehoitink geef ze ervan langs haha. Maar buiten de kat hangt er nu dus niks in de gordijnen? Veel luisterplezier maar weer. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic