** Bericht aangevuld door moderator **
Onlangs is de overschakeling van analoog naar digitaal ingegaan bij mij.
Ik heb geprobeerd om dan ook over te schakelen naar digitaal maar het werkt niet.
Na het volgen van de stappenplan, kiezen van digitaal, invullen van de frequentie en netwerk ID druk ik op scannen waarbij er helaas geen zenders worden gevonden.
Kan het zijn dat het aan mijn TV ligt?
Ik gebruik de Samsung, Model: UE39F5300AW uit 2013.
Opgelost! Ga naar oplossing.
In het stappenplan staat dit 🔍 :
Voor oud UPC gebied:
Voor oud Ziggo gebied:
** Moderator: opmaak aangepast **
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
In het stappenplan staat dit 🔍 :
Voor oud UPC gebied:
Voor oud Ziggo gebied:
** Moderator: opmaak aangepast **
Be rt wrote:
Ik begrijp dat je in oud-UPC gebied woont. fbmns
Helaas weet ik daar te weinig van.
Mogelijk kan Teun of Willem-A hier eens naar kijken als zij online zijn of iemand anders die hier meer van weet.
Welke Toshiba TV is dit?
Welke postcode woon je, alleen postcode, geen huisnummer.
Teun wrote:
Soms hebben verzorgingstehuizen een andere netwerk Id. Bij ons de buurt wordt nog wel eens 1111 gebruikt ipv 4444. je zou het eens aan de huismeester van het tehuis kunnen vragen of even proberen.
Teun.
Teun wrote:
Ziggo weet het vaak ook niet omdat het een collectieve aansluiting is. Het mooiste zou zijn als er een bewoner een kastje of module heeft en je daar even zou mogen kijken. Dan kun je de codes wel zien. Het kan zijn dat er hele rare codes worden gebruikt. Was laatst in Hoogeveen om een tv in te stellen en daar waren dus hele aparte codes, nog nooit gezien.
Teun
fbmns wrote:
via Ziggo grootaansluitingen is het uiteindelijk opgelost. Daar wist men de instellingen wel.
moest 474.000 en 4444 instellen. daarnaast was een software update nodig van de Toshiba Regza TV om de TV zenders werkend te krijgen
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.