1
Vraag
2
Reacties
ttman

Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Overgang radio van analoog naar digitaal - presets op Harman/Kardon?

Ik heb een optische kabel geplaatst van de mediabox naar m’n Harman/Kardon stereo. Het enige wat ik nu hoor op de stereoset is het geluid van de televisie. Maw als ik op de mediabox een radio zender aan heb staan dan hoor ik die zender. Presets werken niet meer. En het is zeker niet de bedoeling om elke keer op de mediabox een radiozender te zoeken. Hoe kan dit anders? Ik wil gewoon weer presets op de Harman/Kardon gebruiken. 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Heb je de nieuwe software op de mediabox XL, zo ja, met een stem bestuurbare afstandsbediening kun je met het noemen van de naam van het radiostation het geluid van dat station te horen krijgen.

De TV hoeft er zelfs niet voor aan te staan.

b.v. Radio 1 en Radio Omroep Brabant.

 

Afstandsbediening met stembesturing (ziggo.nl)

 

Heb je de upgrade van de Mediabox XL gedaan, dan kun je deze afstandsbediening nu gratis afhalen in een winkel van Ziggo of Vodafone of voor € 6,95 bestellen. Je huidige afstandsbediening werkt nog gewoon, maar haalt het niet bij het gemak en de snelheid van deze nieuwe.

Bekijk in context

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Super, hij komt naar je toe @ttman! Binnen 2-3 werkdagen heb je hem in huis. 

Bekijk in context

10 Reacties 10
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

@ttman  schreef:

Hoe kan dit anders? Ik wil gewoon weer presets op de Harman/Kardon gebruiken. 


 

Dat gaat niet, je mediabox is je radio ontvanger geworden, De tuner van de Harman/Kardon kan alleen nog wat doen met een externe fm antenne.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Heb je de nieuwe software op de mediabox XL, zo ja, met een stem bestuurbare afstandsbediening kun je met het noemen van de naam van het radiostation het geluid van dat station te horen krijgen.

De TV hoeft er zelfs niet voor aan te staan.

b.v. Radio 1 en Radio Omroep Brabant.

 

Afstandsbediening met stembesturing (ziggo.nl)

 

Heb je de upgrade van de Mediabox XL gedaan, dan kun je deze afstandsbediening nu gratis afhalen in een winkel van Ziggo of Vodafone of voor € 6,95 bestellen. Je huidige afstandsbediening werkt nog gewoon, maar haalt het niet bij het gemak en de snelheid van deze nieuwe.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@ttman Je wilt natuurlijk ook lekker radio kunnen luisteren via je Harman/Kardon stereo! Heb je iets aaneen stem gestuurde afstandsbediening? Dan stuur ik deze naar je op. 

ttman
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Als ik daarmee makkelijker kan switchen tussen de radiozenders, dan is hij van harte welkom. 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Super, hij komt naar je toe @ttman! Binnen 2-3 werkdagen heb je hem in huis. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

@ttman, heb je inmiddels de afstandsbediening ontvangen en lukt het om met voicecontrol op de afstandsbediening te switchen tussen de radiokanalen? Wat vind je van de optie? Maakt het toch een stuk makkelijker 🙂 

ttman
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Helaas nog geen ervaringen, daar ik de afstandsbediening met voicecontrol nog steeds niet heb ontvangen 😏

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Ow, dat is apart! Dan is het waarschijnlijk ergens iets niet goed gegaan 😞 Ik heb gelijk een nieuwe besteld voor je. Dit staat bekend onder bestelnummer 340859241. Je hebt op je quicknet e-mailadres een bevestiging gekregen van de bestelling. Laat je weten of je de afstansbediening ontvangen hebt en hoe de functie bevalt @ttman

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Op basis van de Track en Trace zie ik dat de afstandsbediening bij je is afgeleverd @ttman. Veel plezier ervan en hopelijk bevalt het goed! 🙂

ttman
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Bedankt, dit werkt perfect 👍🏻 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic