1
Vraag
2
Reacties
hjbkh

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Overgang Analoog naar digitale radio: Geen geluid HK 3380

Harman Kardon HK 3380, jackplug in Mediabox, tulpstekkers overal in geprobeerd, krijg geen geluid via de HK naar mijn boxen, heeft iemand een oplossing?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes

In aansluiting 3,4,6,8 of 9 stoppen van de audioaansluitingen en dan de desbetreffende bron selecteren.

Op de mediabox bij de geluidsinstellingen stereo kiezen.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Heb je al de nieuwe software op de Mediabox XL?

youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes

In aansluiting 3,4,6,8 of 9 stoppen van de audioaansluitingen en dan de desbetreffende bron selecteren.

Op de mediabox bij de geluidsinstellingen stereo kiezen.

hjbkh
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dag Bert, ja, die staat er op., groet Henk

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Zit de mini Jack diep genoeg?

Soms moet die door een hobbeltje heen.

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

Heb je al eens een andere bron op een of meer ingangen van de Harman Kardon aangesloten? Ik neem van wel, maar dan weet je dus wel snel genoeg waar dit euvel vandaan komt. Werkt bv. een CD speler op de AUX ingang prima, dan moet de mediabox XL daar ook op weergeven. Doet deze dat niet, pak dan eens een andere Jack-->tulp kabel, of test deze eens op een ander apparaat uit, zodat je weet dat de kabel in orde is. De XL zelf heeft geen volumeregeling/uitgangssterkte, zou de analoge uitgang (Jack) gewoon moeten werken. Maar volgens mij kan je wel kiezen tussen de analoge en optische uitgang. Heb ik dat goed @Bert ? Zo ja, dan kies je voor analoog (ik moet me eens verdiepen in de XL, maar de tijd ontbreekt even). 

@hjbkh Let wel op dat je NOOIT een dergelijk apparaat aansluit op de Phono ingang van je/een versterker/receiver. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

"Maar volgens mij kan je wel kiezen tussen de analoge en optische uitgang. Heb ik dat goed @Bert ?"

 

Beide staan aan en zijn bruikbaar met de nieuwe software, je hoeft niets meer aan of uit te zetten.

hjbkh
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt, dit was de oplossing, medianoc op Dolby gezet, tulp op tape monitor, daarna versterker op tapemonitor, bingo! Hartelijk dank

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

TOP veel luisterplezier gewenst.🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic