Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
Aedijs
Level 1

Overbodige CI1 modules

Ik heb bij Ziggo 2 CI1 modules besteld en ontvangen
Ik was in de veronderstelling, dat ik een CI1 module nodig zou hebben voor elke extra TV, na de overgang daar digitaal signaal.
Zie echter totaal geen verschil en kan dezelfde zenders bekijken met of zonder CI1 module.
Interactieve TV is in onze postcode niet mogelijk (volgens eerder contact met Ziggo)
Heb dus niets aan die CI1 modules en wil ze terugsturen.
Vraag is hoe kan ik ze terugsturen en waar naar toe?
Plus: wordt abonnement dan aangepast??
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert
Level 18
T.E.A.M.
Als je precies dezelfde zenders met en zonder CI+ module ziet, dan is de verkeerde Netwerk ID ingevoerd. Met CI+ module en juiste Netwerk ID kun je er veel meer bekijken en meer in hogere kwaliteit.

Maar als zonder CI+ module al genoeg is, dan kun je inderdaad via Ziggo de modules uit je abonnement laten halen, scheelt dan weer 2 euro per module 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
KBX458
Oud Community-lid
Contact opnemen met klantenservice per telefoon of chat: https://www.ziggo/chat
0 Kudos
Evert
Level 18
T.E.A.M.
Als je precies dezelfde zenders met en zonder CI+ module ziet, dan is de verkeerde Netwerk ID ingevoerd. Met CI+ module en juiste Netwerk ID kun je er veel meer bekijken en meer in hogere kwaliteit.

Maar als zonder CI+ module al genoeg is, dan kun je inderdaad via Ziggo de modules uit je abonnement laten halen, scheelt dan weer 2 euro per module 🙂