1
Vraag
2
Reacties
DeesW

Level 2
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Outlook start niet meer op

Outlook Start niet meer op sinds vandaag

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Richard G.

Level 16
  • 1688Posts
  • 84Oplossingen
  • 857Likes

Er heeft zich vanmiddag een storing voor gedaan.

Daarbij was het vooral opvallend dat hierbij regelmatig voor het wachtwoord gevraagd werd, ook al vulde je het goede wachtwoord in.

Op mijn postcode niets aan de hand, maar hier de wijk naast mijn wijk was er een kennis met storing. Een andere kennis in Enschede hetzelfde verhaal.

Allemaal rond dezelfde tijd.

 

Er staat nog altijd niets vermeld op de storingpagina, maar gezien het bij meerdere personen plaats vindt of heeft gevonden met exact hetzelfde probleem (wachtwoord vragen) kan men hier echt wel uit gaan van een Ziggo storing.

 

Lost zich als het goed is op een gegeven moment vanzelf ook. Als je updates hebt evt. pc even herstarten.

 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Welke Outlook versie op welk apparaat met welke systeemsoftware en versie?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

In je andere topic schrijf je: "Outlook start opeens niet meer op; mediabox opnieuw op gestart zonder resultaat"

Een mediabox heeft niets met Outlook te maken, dat gaat je niet helpen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Of bedoel je niet Outlook, het mailprogramma, maar iets anders?

DeesW
Topicstarter
Level 2
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik zou je vragen niet kunnen beantwoorden omdat ik Outlook niet opgestart krijg. Eerst kreeg ik constant de vraag om mijn wachtwoord in te vullen (dat er al in stond) en toen kon ik niks meer, want startte niet meer op.

De software is Microsoft Office Professional Plus 2016

DeesW
Topicstarter
Level 2
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Jawel, het mailprogramma

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Mogelijk helpen deze stappen Outlook weer op weg.

 

Mogelijk helpt Office herstellen: Een Office-toepassing herstellen (microsoft.com)

 

Verder op die pagina staat een verwijder programma, maar dat is mogelijk niet handig als er geen backup is gemaakt van je huidige mails als je die je via POP hebt binnen gehaald.

Richard G.

Level 16
  • 1688Posts
  • 84Oplossingen
  • 857Likes

Er heeft zich vanmiddag een storing voor gedaan.

Daarbij was het vooral opvallend dat hierbij regelmatig voor het wachtwoord gevraagd werd, ook al vulde je het goede wachtwoord in.

Op mijn postcode niets aan de hand, maar hier de wijk naast mijn wijk was er een kennis met storing. Een andere kennis in Enschede hetzelfde verhaal.

Allemaal rond dezelfde tijd.

 

Er staat nog altijd niets vermeld op de storingpagina, maar gezien het bij meerdere personen plaats vindt of heeft gevonden met exact hetzelfde probleem (wachtwoord vragen) kan men hier echt wel uit gaan van een Ziggo storing.

 

Lost zich als het goed is op een gegeven moment vanzelf ook. Als je updates hebt evt. pc even herstarten.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic