1
Vraag
2
Reacties
Rietjuh

Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Outlander seizoen 6 niet te zien.

Outlander seizoen 6 staat vanaf 8 mrt jl op ziggo. Hij geeft echter bij mij dat ik een abo moet hebben om het te zien. Wordt toch uitgezonden op movies & series? Die is voor alle abo houders gratis volgens mij . Maar ik kan het niet kijken. Staat ook niet bij welk abonnement je zou moetn hebben. Kortom: erg k?duidelijk allemaal. Als ik google, kom ik ook bij movies & series uit...

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1371Posts
  • 208Oplossingen
  • 726Likes

@Rietjuh Heel graag Outlander kijken en toch je abonnement niet toereikend? Bij TV Complete komt deze inderdaad, zo te zien is dat niet jouw abonnement. 
Toch toegang tot Movies & Series krijgen? 

Dat kan op 3 manieren: 
- Movies & Series: € 6.95 
- Movies & Series XL: € 11.95 (eerste 4 maanden 50% korting op deze pagina)
- Movies & Series L: gratis als keuzepakket bij combinatie Vodafone op jullie adres. 

Die laatste optie aan het overwegen? Laat het me weten en ik stuur je een Vodafone aanbieding (geen verplichtingen, informatief) in de mailbox 🙂 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Steefb

Level 20
  • 16101Posts
  • 3013Oplossingen
  • 7472Likes
Rietjuh
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Dit abonnement heb ik, Ziggo complete, maar geen Outlander!

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1371Posts
  • 208Oplossingen
  • 726Likes

@Rietjuh Heel graag Outlander kijken en toch je abonnement niet toereikend? Bij TV Complete komt deze inderdaad, zo te zien is dat niet jouw abonnement. 
Toch toegang tot Movies & Series krijgen? 

Dat kan op 3 manieren: 
- Movies & Series: € 6.95 
- Movies & Series XL: € 11.95 (eerste 4 maanden 50% korting op deze pagina)
- Movies & Series L: gratis als keuzepakket bij combinatie Vodafone op jullie adres. 

Die laatste optie aan het overwegen? Laat het me weten en ik stuur je een Vodafone aanbieding (geen verplichtingen, informatief) in de mailbox 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic