Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Als eerste, ik vraag dit voor mijn schoonouders die er zelf niet meer uit komen. Ze zijn al heel lang klant bij Ziggo en hebben een vrij oude mediabox (?). Ze hebben nu heel vaak storing op hun TV en gaan zich nu irriteren en willen graag dat ik ze help om over te stappen naar een andere provider. Ze hebben zelf al met de kantenservice gesproken. Ziggo wil graag een monteur langs sturen maar dat is niet gratis als blijkt dat de fout bij hun zelf ligt. Ook willen ze graag programma's opnemen of pauzeren. Maar een nieuwe mediabox krijgen ze alleen tegen betaling, aldus de klantenservice. Is er een mogelijkheid dat ze een nieuwe box krijgen (als dank voor hun jarenlang klant zijn).
Graag een reactie van een expert. Fijne jaarwisseling
Om te beoordelen of de kosten voor Ziggo zijn of voor de klant, kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
En eventueel ook een foto van een andere wandcontactdoos waar de mediabox op aangesloten zit?
Ik vermoed met 99% zekerheid, dat de kosten voor Ziggo zijn, als er al zolang dezelfde mediabox staat en dan kan de mediabox ook omgewisseld worden, mocht de monteur er één in zijn auto hebben liggen. De storing wordt vrijwel zeker veroorzaakt door een oud Abonnee Overname Punt met eventuele oude splitter.
Een Mediabox XL waar je mee op kan nemen zit alleen in het TV Complete of een mediabox Next in het MAX abonnement, aan heet abonnement is de functie opnemen aan gekoppeld, niet aan de mediabox mogelijkheden. Bij een Start abonnement krijg je ook een Mediabox XL, maar dan zonder opnemen.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, mogelijk morgen al langskomen in dit topic.
Zorg dat de postcode en huisnummer van je schoonoudes in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Als eerste, ik vraag dit voor mijn schoonouders die er zelf niet meer uit komen. Ze zijn al heel lang klant bij Ziggo en hebben een vrij oude mediabox (?). Ze hebben nu heel vaak storing op hun TV en gaan zich nu irriteren en willen graag dat ik ze help om over te stappen naar een andere provider. Ze hebben zelf al met de kantenservice gesproken. Ziggo wil graag een monteur langs sturen maar dat is niet gratis als blijkt dat de fout bij hun zelf ligt. Ook willen ze graag programma's opnemen of pauzeren. Maar een nieuwe mediabox krijgen ze alleen tegen betaling, aldus de klantenservice. Is er een mogelijkheid dat ze een nieuwe box krijgen (als dank voor hun jarenlang klant zijn).
Graag een reactie van een expert. Fijne jaarwisseling
Goed dat je met je vraag aanklopt op dit forum. Ik begrijp dat je schoonouders op dit moment last hebben van storing op de diensten en dat hun mediabox ook verouderd is. Natuurlijk wil ik hun graag verder helpen. Kun je mij een privébericht sturen met daarin de adresgegevens? Dan kijk ik wat ik voor ze kan doen. Je kan mij een privébericht sturen door op mijn profiel te klikken en dan voor “stuur bericht” te kiezen.
Na de Mediabox Next is nu de Mediabox XL mét upgrade aan de beurt, de
NPO app is beschikbaar. Alles van de publieke omroep binnen handbereik.
Waar vind ik de NPO app op de Mediabox XL? Druk op [MENU] ...