Ik ben nu al een uur of 2 aan het afwachten tot err SP 0.1.6 verdwijnt, maar ik verwacht er niet al te veel van
Mijn wandaansluiting is nog een CTU-01 , waarschijnlijk werkt dat niet i.c.m. een Mediabox ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag en een warm welkom op de Community,
Balen dat je Mediabox XL blijft hangen op de foutmelding ERR SP 1.06! Deze melding verschijnt omdat de Mediabox niet in staat is om te updaten. Dit wordt meestal veroorzaakt door een signaalprobleem of een probleem met het aansluitpunt. Het AOP wat jij hebt is inderdaad een oud type AOP en kan kosteloos worden vervangen door een monteur. Ik heb hiervoor gelijk een afspraak ingepland op woensdag 10 november 2021 tussen 8 en 13 uur. Mocht het op deze datum niet schikken dan is de afspraak te wijzigen via Mijn Ziggo > Mijn Gegevens > Mijn Monteursafspraken. Laat je onder dit topic weten hoe het is afgelopen?
Er is inderdaad een nieuwe wandaansluiting gemaakt.
De aansluiting in de verdeelkast is ook opnieuw gemaakt vanwege slecht contact.
Nu werkt alles perfect en snel
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
In dit geval mogelijk morgen al.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Goedemiddag en een warm welkom op de Community,
Balen dat je Mediabox XL blijft hangen op de foutmelding ERR SP 1.06! Deze melding verschijnt omdat de Mediabox niet in staat is om te updaten. Dit wordt meestal veroorzaakt door een signaalprobleem of een probleem met het aansluitpunt. Het AOP wat jij hebt is inderdaad een oud type AOP en kan kosteloos worden vervangen door een monteur. Ik heb hiervoor gelijk een afspraak ingepland op woensdag 10 november 2021 tussen 8 en 13 uur. Mocht het op deze datum niet schikken dan is de afspraak te wijzigen via Mijn Ziggo > Mijn Gegevens > Mijn Monteursafspraken. Laat je onder dit topic weten hoe het is afgelopen?
Er is inderdaad een nieuwe wandaansluiting gemaakt.
De aansluiting in de verdeelkast is ook opnieuw gemaakt vanwege slecht contact.
Nu werkt alles perfect en snel
@Vince007 Ontzettend fijn dat het probleem is opgelost met het vervangen v.d. wandcontactdoos en het opnieuw aansluiten van het hoofd aansluitpunt! We zijn blij dat je weer helemaal tevreden bent. Laat je het weten als we verder nog iets voor je kunnen doen?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.