1
Vraag
2
Reacties
Hans Boehlee

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Oude Mediabox XL retour sturen

Stuurt u de mediabox meteen terug?
Klantnummer: ***
Kenmerk: TMPLT666_NL


Misschien is het aan uw aandacht ontsnapt, of bent u er nog niet aan toegekomen. Wilt u de oude mediabox met serienummer 1798631703 terugsturen? Deze heeft u van ons in bruikleen en ontvangen wij graag zo snel mogelijk terug.
Geen retourdoos?
Dan sturen we u graag een nieuwe retourdoos, gratis. En daarmee is terugsturen makkelijk en het kost u niets. Fijn toch?
Heeft u het al teruggestuurd? In dat geval: hartelijk dank! We hebben elkaar kennelijk gekruist. U hoeft niets meer te doen.

Vandaag deze email ontvangen, mediabox al op 24 juni retour gestuurd! Verzendbewijs in ons bezit.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Dat bewijs van verzending goed bewaren tot de administratieve afhandeling geheel is afgerond.

Bekijk in context

7 Reacties 7
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Dat bewijs van verzending goed bewaren tot de administratieve afhandeling geheel is afgerond.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Hans Boehlee
In iedergeval heeft u goed gehandeld en je Media Box retour gestuurd,

Kunt u door de 3 Oranje puntjes rechts onderin even uw bericht bewerken en uw klantnummer en Kenmerk gegevens weghalen. Dit heeft met uw privacy te maken.

Dit kan binnen 60 minuten

Hans Boehlee
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja te laat denk ik voor weghalen privé gegevens.
Bedankt voor de jullie reacties
Hans
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
ik zal dit even voorleggen aan een moderator, die haalt morgen dan de gegevens weg.

***Gemeld aan de moderators***
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
In de mail staat ook: "Heeft u het al teruggestuurd? In dat geval: hartelijk dank! We hebben elkaar kennelijk gekruist. U hoeft niets meer te doen."

Hier zie je dat je pakket door PostNL bij Ziggo is afgeleverd.
https://www.internationalparceltracking.com/Main.aspx#/track/3SEBBU000991791/NL/5800%20VB

Als er veel retour gestuurd wordt, zoals nu met de uitrol van de nieuwe mediabox Next, kan het tot een paar weken duren voor het retour gestuurde product is gescand en als retour verwerkt is.
Soms krijg je nog bericht van Ziggo dat het product ontvangen is, soms niet.
bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5193Posts
  • 194Oplossingen
  • 3111Likes
Be rt wrote:
In de mail staat ook: "Heeft u het al teruggestuurd? In dat geval: hartelijk dank! We hebben elkaar kennelijk gekruist. U hoeft niets meer te doen."

Hier zie je dat je pakket door PostNL bij Ziggo is afgeleverd.
https://www.internationalparceltracking.com/Main.aspx#/track/3SEBBU000991791/NL/5800%20VB

Als er veel retour gestuurd wordt, zoals nu met de uitrol van de nieuwe mediabox Next, kan het tot een paar weken duren voor het retour gestuurde product is gescand en als retour verwerkt is.
Soms krijg je nog bericht van Ziggo dat het product ontvangen is, soms niet.

Ik kreeg na een 2 weken een herinnering om de box terug te sturen. Dezelfde als in dit topic. Dat had ik net gedaan. Nu 3 weken later nog geen bericht gehad dat hij binnen is bij Ziggo. Wel bij de PostNL gezien dat die afgeleverd is. Hij staat ook niet meer in mijn Ziggo. Ik heb een screenshot van de aflevering en het aflever bewijs. Dat lijkt me genoeg. Ik hoop wel dat er nog een email komt dat de Horizon officeel terug is. Maar ik begrijp nu dat dat nog wel even kan duren.
Hans Boehlee
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt voor de informatie. Heel duidelijk.
Groet Hans
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic