Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb nog twee oude Humax decoders staan die ze niet meer gebruikt. Ik gebruik nu een CI+ module. Wat moet ik met de oude decoders doen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @hbraggaar,
Staan ze te verstoffen? Ik heb het even voor je nagekeken, maar deze mediaboxen zijn je eigendom en hoeven dus in ieder geval niet terug naar Ziggo.
Zijn dit huur apparaten of eigendom?
Als je ze eigendom zijn zoals @Steefb aangaf kun je ze nog altijd op marktplaats zetten. Vooral de Humax 5300 die niet meer nieuw te koop is, is vaak nog erg gewild vooral bij mensen die nog over werkende Ziggo smartcards beschikken.
Hoi @hbraggaar,
Staan ze te verstoffen? Ik heb het even voor je nagekeken, maar deze mediaboxen zijn je eigendom en hoeven dus in ieder geval niet terug naar Ziggo.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...