Vraag
Reacties
Oplossing
bx7
Level 1

Opzeggen viaplay niet duidelijk

Ik heb dat verschrikkelijke viaplay opgezegd, maar kreeg de mededeling dat dat zou gebeuren op het einde van de factuurperiode. Welke factuurperiode ziggo of viaplay en datum wordt niet duidelijk gemaakt. Hoe kom ik daar achter?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21

Zie de Viaplay voorwaarden: Voorwaarden | Klantenservice | Ziggo

Bert_0-1656600423749.png

Bekijk in context

0 Kudos
7 Reacties 7
Bert
Level 21

Zie de Viaplay voorwaarden: Voorwaarden | Klantenservice | Ziggo

Bert_0-1656600423749.png

0 Kudos
Ivo17
Level 2

Bert of collega, volgens die uitleg zou ik nu in de huidige faktuurperiode (tot eind van de maand) mikn Viaplay via Ziggo  nu op moeten kunnen zeggen per 1 januari 2025 (door de ellende van de afgelopen week). Waarom kan dat in mijn Ziggo dan pas per 30 januari)? Graag aangeven hoe ik wel kan opzeggen per 1 januari 2025 (volgens de voorwaarden)

0 Kudos
Judith
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Ivo17 wat jammer dat je Viaplay op wilt zeggen. Je hebt gereageerd op een oud topic. De opzegtermijn van Viaplay is één maand, als je op 30-12-2024 opzegt, dan stopt het per 30-01-2025. 

Ivo17
Level 2

Hoi Judith, wanneer is deze wijziging doorgevoerd en aangekondigd (met bijbehorende optie om kostenloos streamingdienst op te zeggen)? Bij de prijsverhoging Viaplay via Ziggo eerder dit jaar kregen we een email van Ziggo hierover. 

0 Kudos
Dennis
Community Moderator
Community Moderator

Olá @Ivo17,

Het gaat hierbij om een recente aanpassing, van de laatste maanden. 

De optie om kosteloos een streamingsdienst op te zeggen is daar geen onderdeel van. Het is mij ook niet duidelijk waaruit je dat haalt op dit Topic. 

Hoor het graag van je!

0 Kudos
Ivo17
Level 2

Bert haalde de voorwaarden voor Viaplay via Ziggo aan, vandaar. Het tweede punt daarin gaat over het opzeggen van Viaplay via Ziggo en als Ziggo dit verandert moet Ziggo de klanten informeren. Dat heb ik niet kunnen vinden in de emails van Ziggo de laatste maanden dus wil ik graag weten wanneer dit gestuurd is. 

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Wij van Ziggo informeren onze klanten wanneer onze eigen tarieven worden verhoogd door bijv. inflatie.

Externe diensten zoals Viaplay of HBO en Netflix, zijn op zichzelf staande diensten, die je als add-on via ons kan afnemen. De dienst zelf, dus in dit geval Viaplay is zelf verantwoordelijk voor het op de hoogte stellen van zijn/haar klanten als het gaat om prijswijzigingen of wijzigingen in de algemene voorwaarden.
Verder geldt dat de prijsverhoging wel op meerdere platformen waaronder nieuwssites is aangekondigd.

Diensten zoals Viaplay en Netflix zijn maandabonnementen en kunnen op ieder moment worden opgezegd met 1 maand opzegtermijn. Voor meer informatie verwijs ik je door naar de algemene voorwaarden en klantenservice van Viaplay.

0 Kudos