Ontdek nu het Entertainment menu
Vanaf 2 oktober is de Mediabox Next en de Next Mini uitgerust met het nieuwe Entertainment menu. Hier ontdek je films en series uit je tv-pakket, krijg je in één overzicht de kijktips van streamingdie...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Sinds maart 2022 in ons nieuwe huis (op 28 februari 2022 zijn verhuisd) heb ik op de slaapkamer van mijn dochter een: EXTRA MEDIABOX NEXT aangeschaft. Inmiddels gebruikt zij deze niet meer en wil ik deze van mijn abonnement afhalen en de mediabox next retour zenden.
Zie bijlagen:
Tevens kloppen de gegevens niet op MIJN ZIGGO voor wat betreft de mediabox(en) of CI+ Module niet.
Allereerst heb ik geen MEDIABOX of CI+ Module met serienummer: xxxxxxxxx02 en met smartcardnummer: xxxxxxxxx63 in mijn bezit gehad.
Ik heb namelijk op 5 maart 2022 diversen mediaboxen en spullen retour gezonden
In de huiskamer heb ik de MEDIABOX NEXT met nr: xxxxxxxxx57 en de EXTRA MEDIABOX NEXT met nr: xxxxxxxxx35
Mijn vriendelijk verzoek is om met ingang van 1 oktober 2022
1. om een retourdoos voor de EXTRA MEDIABOX NEXT met nr: xxxxxxxxx35 aan mij te sturen, zodat ik de
EXTRA MEDIABOX NEXT met nr: xxxxxxxxx35 kan retourneren.
2. Om met ingang van 1 oktober 2022 de EXTRA MEDIABOX NEXT met nr: xxxxxxxxx35 van mijn abonnement
af te halen (kosten €. 5,00 per maand)
In afwachting van uw antwoord, teken ik met vriendelijke groet,
*Moderator edit: klantnummer en serienummers afgeschermd*
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Thornbird welkom op de Ziggo Community en dankjewel voor je uitgebreide uitleg. Die is duidelijk en probleemloos uitvoerbaar.
Opzegging Extra Mediabox Next per 1 oktober, die heb ik voor je ingevoerd. Je ontvangt hiervan een opzegbevestiging.
Rond de einddatum 1 oktober ontvang je hiervoor een retourdoos. In de facturatie kan het voorkomen dat je straks betaald tot 31 oktober. Dit wordt de volgende maand hersteld.
De Extra smartcard in Mijn Ziggo: dit is een koop smartcard en staat kosteloos actief. Die heb je eerder in een decoder gehad en mocht je deze nog hebben, dan kun je daar nog steeds gebruik van maken. Heb je die kaart niet meer? Ik kan hem definitief voor je verwijderen, geef maar aan wat je wens is 🙂
Beste Jos,
Als je voor ons dat zou willen doen……heel graag!
We hebben idd de smartcard in een box laten zitten en deze toen opgestuurd.
De opzegging van de mediabox next is ook gelukt via de telefoon. Maar nogmaals bedankt!
groetjes fam. van Doorn-Bosman
Bij deze de smartcard eruit gehaald @Thornbird! Je krijgt hier nog een bevestiging van.
Fijn weekend!
Dit is een klant helpt klant forum.
Ziggo moderators komen binnen een paar dagen langs in ieder topic.
Wil je zeker zijn van de juiste opzegdatum, neem dan contact op met Ziggo.
Contact met Ziggo | Klantenservice | Ziggo
Klik op de afbeelding voor een vergroting van de weergave.
@Thornbird welkom op de Ziggo Community en dankjewel voor je uitgebreide uitleg. Die is duidelijk en probleemloos uitvoerbaar.
Opzegging Extra Mediabox Next per 1 oktober, die heb ik voor je ingevoerd. Je ontvangt hiervan een opzegbevestiging.
Rond de einddatum 1 oktober ontvang je hiervoor een retourdoos. In de facturatie kan het voorkomen dat je straks betaald tot 31 oktober. Dit wordt de volgende maand hersteld.
De Extra smartcard in Mijn Ziggo: dit is een koop smartcard en staat kosteloos actief. Die heb je eerder in een decoder gehad en mocht je deze nog hebben, dan kun je daar nog steeds gebruik van maken. Heb je die kaart niet meer? Ik kan hem definitief voor je verwijderen, geef maar aan wat je wens is 🙂
Beste Jos,
Als je voor ons dat zou willen doen……heel graag!
We hebben idd de smartcard in een box laten zitten en deze toen opgestuurd.
De opzegging van de mediabox next is ook gelukt via de telefoon. Maar nogmaals bedankt!
groetjes fam. van Doorn-Bosman
Bij deze de smartcard eruit gehaald @Thornbird! Je krijgt hier nog een bevestiging van.
Fijn weekend!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 2 oktober is de Mediabox Next en de Next Mini uitgerust met het nieuwe Entertainment menu. Hier ontdek je films en series uit je tv-pakket, krijg je in één overzicht de kijktips van streamingdie...