1
Vraag
2
Reacties
Thornbird

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Opzeggen en verzenden van extra Mediabox Next

Sinds maart 2022 in ons nieuwe huis (op 28 februari 2022 zijn verhuisd) heb ik op de slaapkamer van mijn dochter een: EXTRA MEDIABOX NEXT aangeschaft. Inmiddels gebruikt zij deze niet meer en wil ik deze van mijn abonnement afhalen en de mediabox next retour zenden.

 

Zie bijlagen:

Tevens kloppen de gegevens niet op MIJN ZIGGO voor wat betreft de mediabox(en) of CI+ Module niet.

Allereerst heb ik geen MEDIABOX of CI+ Module met serienummer: xxxxxxxxx02 en met smartcardnummer: xxxxxxxxx63 in mijn bezit gehad.

Ik heb namelijk op 5 maart 2022 diversen mediaboxen en spullen retour gezonden 

 

In de huiskamer heb ik de MEDIABOX NEXT met nr: xxxxxxxxx57 en de EXTRA MEDIABOX NEXT met nr: xxxxxxxxx35

 

Mijn vriendelijk verzoek is om met ingang van 1 oktober 2022

1. om een retourdoos voor de EXTRA MEDIABOX NEXT met nr: xxxxxxxxx35 aan mij te sturen, zodat ik de  

    EXTRA MEDIABOX NEXT met nr: xxxxxxxxx35 kan retourneren.

2. Om met ingang van 1 oktober 2022 de EXTRA MEDIABOX NEXT met nr: xxxxxxxxx35 van mijn abonnement

    af te halen (kosten €. 5,00 per maand)

 

In afwachting van uw antwoord, teken ik met vriendelijke groet,

 

*Moderator edit: klantnummer en serienummers afgeschermd*

    

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1371Posts
  • 209Oplossingen
  • 726Likes

@Thornbird welkom op de Ziggo Community en dankjewel voor je uitgebreide uitleg. Die is duidelijk en probleemloos uitvoerbaar. 

Opzegging Extra Mediabox Next per 1 oktober, die heb ik voor je ingevoerd. Je ontvangt hiervan een opzegbevestiging. 
Rond de einddatum 1 oktober ontvang je hiervoor een retourdoos. In de facturatie kan het voorkomen dat je straks betaald tot 31 oktober. Dit wordt de volgende maand hersteld. 

De Extra smartcard in Mijn Ziggo: dit is een koop smartcard en staat kosteloos actief. Die heb je eerder in een decoder gehad en mocht je deze nog hebben, dan kun je daar nog steeds gebruik van maken. Heb je die kaart niet meer? Ik kan hem definitief voor je verwijderen, geef maar aan wat je wens is 🙂 

Bekijk in context

Thornbird
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Beste Jos,

 

Als je voor ons dat zou willen doen……heel graag!

We hebben idd de smartcard in een box laten zitten en deze toen opgestuurd.

De opzegging van de mediabox next is ook gelukt via de telefoon. Maar nogmaals bedankt! 
groetjes fam. van Doorn-Bosman

 

Bekijk in context

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2653Posts
  • 279Oplossingen
  • 1272Likes

Bij deze de smartcard eruit gehaald @Thornbird! Je krijgt hier nog een bevestiging van. 

Fijn weekend! 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 76935Posts
  • 5228Oplossingen
  • 22767Likes

Dit is een klant helpt klant forum.

Ziggo moderators komen binnen een paar dagen langs in ieder topic.

 

Wil je zeker zijn van de juiste opzegdatum, neem dan contact op met Ziggo.

Contact met Ziggo | Klantenservice | Ziggo


Klik op de afbeelding voor een vergroting van de weergave.

Bert_0-1661791306484.png

 

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1371Posts
  • 209Oplossingen
  • 726Likes

@Thornbird welkom op de Ziggo Community en dankjewel voor je uitgebreide uitleg. Die is duidelijk en probleemloos uitvoerbaar. 

Opzegging Extra Mediabox Next per 1 oktober, die heb ik voor je ingevoerd. Je ontvangt hiervan een opzegbevestiging. 
Rond de einddatum 1 oktober ontvang je hiervoor een retourdoos. In de facturatie kan het voorkomen dat je straks betaald tot 31 oktober. Dit wordt de volgende maand hersteld. 

De Extra smartcard in Mijn Ziggo: dit is een koop smartcard en staat kosteloos actief. Die heb je eerder in een decoder gehad en mocht je deze nog hebben, dan kun je daar nog steeds gebruik van maken. Heb je die kaart niet meer? Ik kan hem definitief voor je verwijderen, geef maar aan wat je wens is 🙂 

Thornbird
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Beste Jos,

 

Als je voor ons dat zou willen doen……heel graag!

We hebben idd de smartcard in een box laten zitten en deze toen opgestuurd.

De opzegging van de mediabox next is ook gelukt via de telefoon. Maar nogmaals bedankt! 
groetjes fam. van Doorn-Bosman

 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2653Posts
  • 279Oplossingen
  • 1272Likes

Bij deze de smartcard eruit gehaald @Thornbird! Je krijgt hier nog een bevestiging van. 

Fijn weekend! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic