Hallo, probeer via 0900-1844 en 1200 mijn 2e Next Mini op te zeggen, lukt niet i.v.m. de wachttijden. Mogelijk via deze route, alvast bedankt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hartelijk dank, @breevanvliet! Ik heb de Next mini per 28-02 voor je opgezegd.
Bedankt, ik wens jou ook nog een fijne dag toe 😉
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.
Hi @breevanvliet, goedemorgen!
Via deze weg help ik je met alle liefde om één van de twee Extra Next Mini's op te zeggen. Wél zeg ik graag de juiste Extra Next Mini voor je op. Wil je in jouw Community profiel achter jouw adresgegevens het serienummer van de Extra Next Mini plaatsen welke je wenst op te zeggen? Geef je mij een seintje als je dit hebt gedaan? Dan ga ik voor je aan de slag.
Hallo Cecilia.
ik bloos er een beetje van dat je met alle liefde de 2e next mini wilt opzeggen voor mij, serienummer staat bij de adresgegevens, fijne dag verder.
Hartelijk dank, @breevanvliet! Ik heb de Next mini per 28-02 voor je opgezegd.
Bedankt, ik wens jou ook nog een fijne dag toe 😉
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.